Voor Cindy34, Schorpioen27 en iedereen die het lezen wil

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Nou vanmorgen al berevroeg wakker natuurlijk kon niet wachten om te testen maar helaas de test was negatief.

Nu snap ik er helemaal niets meer van, ben nooit zo laat ongi....Mijn cylclus is gemiddeld 30 dagen.

Heb woensdag en vandaag een clear blue test gedaan, zal ik het zo laten of nog een andere test doen?

Schorpioen27 heb nog geen berichtje van je gelezen maar ik  nog steeds voor je!

Liefs Cindy

hoi Cindy

ach wat jammer nou!
Ik had er echt en goed gevoel over hoor.
Maar bekijk het van de zonnige kant ,nog steeds geen ongi kan ook nog steeds betekenen dat je zwanger bent.

Ik zou niet nu nog eens testen maar nog even afwachten (hoe moeilijk dat ook is zucht).
Als je nu maandagochtend nog steeds niks bespeurd hebt qua ongi dan,kan je altijd even je huisarts bellen.Misschien dat je bij hen een bloedtest mag doen en misschien heeft hij/zij wel een gevoeligere urine test.
Het schijnt dat de clearblue wat minder gevoelig is dan die goedkopere testen,hij is heel betrouwbaar maar hij reageert echt pas als je wat meer HCG aanmaakt.

En de huisartsen maken tegenwoordig gebruik van die testen die je voor je NOD kan doen dus die zijn extreem gevoelig.Ik heb die van clearview gebruikt en dat zijn trouwens precies dezelfde als die van het eigen merk van de etos.Clearview is ook van clearblue en deze kan als je zwanger bent al 4 dagen voor je NOD een goede en betrouwbare uitsleg geven.Het voordeel van die testen is dat ej ze tegen het licht mag/kan houden.

Ik vind het erg jammer voor je,ik was vanmorgen al ingelogd om te kijken of je gisteravond al getest had.Ik was hartstikke benieuwd joh.

Ik blijf gewoon stug door duimen en dat je ongi niet voor niks zo laat is!

dikke kus Cindy

Hoi Cindy,

Ja als ik eerlijk ben baalde ik wel een beetje, had toch wel een beetje het gevoel dat het zo mocht zijn, maar ja......

Ik ga vanmiddag nog een halen voor maandag als ik dan nog niet ongi ben, haal wel een eigen merk op.

Ik zag idd dat je al vroeg op het forum zat, ik dacht om acht uur er zal nog wel niemand zijn maar was dus niet de enige.

Bedankt dat je zo met me meeleeft en ik hoop toch dat ik na het weekend beter nieuws heb of dat ik dan ongi ben want dan kan ik me weer concentreren op Ronde 5.

Liefs Cindy

hoi cindy
ja dat heb je met kids he ?dan is het gedaan met de rust haha.Ik heb er 3 dus mijn rust is helemaal ver te zoeken.
Nee hoor ,je groeit daarin in die kinderfratsen op de vroege morgen.Nu zijn ze al weer gedouched en aangekleed en hebben ze gegeten.Er zitten er 2 te kleuren en 1 te lezen.Dus ik heb even de rust om op de pc te rommelen.En dat zal maar weer even zijn want het is nat buiten dus zullen ze zelf ook wel op de pc willen straks.

Ik ken iemand van dit forum en die had 2 dagen voor haar NOD getest met een test van de DA en die was positief.Die is dus erg gevoelig.

Ik herken je standpunt meteen over dat doorgaan.Ik ben leiver op tijd ongi dan dat je er zo lang op moet wachten.dan kan je je inderdaad meteen weer voorbereiden op de volgende ronde.Nieuwe ronde nieuwe kansen niettan.
En het baal gevoel na zo'n negatieve test is elke keer weer slikken hoor.

Maar ja ,zoals ik je net al schreef zolang de ongi wegblijft is er nog wel hoop.

Ik wens je een fijn weekend ,ik had echt gehoopt op een bijzondere moederdag voor je,maar je moet helaas nog even wachten .
hee sterkte en ik blijf duimen en je volgen.

zet hem op!

doeidoei

Hoi Cindy,

Ik ga in ieder geval vanmiddag een test halen voor maandag, dan heb ik hem maar vast in huis.

Geen moederdag voor mij nog, maar dat komt nog wel, ben ook nog maar 4 maanden bezig...dus alle tijd...

Ja als je kinderen hebt is het vroeg dag, maar lijkt me ook wel gezellig.

En als ze allemaal met hun ding bezig zijn heb je idd tijd om ff te knoeien met de pc.

Ik wens jou ook een heel fijn weekend en ik hou je op de hoogte van de ontwikkelingen!

Liefs Cindy

Hoi cindy26

Hou moet meid meschien is je hcg nog niet hoog genoeg.
Ik blijf voor je .

Ik zelf heb geen test meer gedaan naardat de eerste negatief was.
Morgen ben ik een week overtijd.
Eerst had ik wel verschijnselen maar nu niks meer.
Dus ik denk dat het niks word.

hoop voor je dat het maandag raak is
hoor van je
groetjes schorpioen27

Hallo,

Jullie verhaal komt mij heel bekend voor. Ik zit nu in ronde vier en heb nu ipv 27/28 dagen al 35 dagen erop zitten.
Mijn nod was 29/4, gisteren nog getest maar nog steeds negatief.
Dus nog maar wat langer afwachten dan......succes allemaal!!

Groetjes marjolein

Terug
Bovenaan