Voor Cindy34

A

Anoniem

Guest
Hoi Cindy,

Bedankt voor je reactie.
Ik zag je inderdaad al niet meer vaak op het forum. Ik lees ook wel wie er intussen zwanger is geworden en wat er zoal gebeurd. Maar heb het op dit moment heel erg druk.
En soms heb ik er ook niet zoveel behoefte aan maar ik zag dat dat bij meerdere meiden zo is en bij jou dus ook. Zeker als je dan toch weer ongi wordt.

Mijn NOD is pas rond 30 april of 1 mei ik weet het niet helemaal, heb het gevoel dat mijn cycles rond de 30 dagen ligt. Afwachten maar weer zal rond deze dagen wel in mijn vruchtbare periode zitten.

Dus jou NOD is volgende week spannend.....ik zal voor je

Ik ben 26 geworden, meldde mij een maand geleden aan en omdat ik zag dat dat al vrij moeilijk ging dacht ik maak er maar direct 26 van anders moet ik dat later weer wijzigen.

Draag jij trouwens ook een maansteen en gebruik je ook tarwekiemolie of monnikspeper.
Zie er zoveel verhalen over maar of het werkt? Misschien moet ik het ook maar gewoon proberen.

Ik spreek je wel weer.......

Liefs Cindy (26)

Hoi Cindy,

Teunisbloemolie en monnikspeper zijn er om een evenwichtige cyclus en hormoonbalans te bevorderen. Ik dacht uit jouw berichtje te halen dat je wel een regelmatige cyclus hebt, dus lijkt me niet nodig dat je die capsules gaat slikken.....

Moet je natuurlijk zelf weten, maar ik wilde je dit even vertellen......

Ik wens je veel succes.

Groetjes Ellen

Hoi Ellen.

Ik dacht dat het bedoelt was om de vruchtbaarheid te bevorderen omdat ik meerdere verhalen las op het Forum. Daarom was ik er wel benieuwd naar.

Maar dan lijkt het me idd niet nodig.

Bedankt voor je reactie.

Groetjes Cindy

Hoi Cindy,

je kunt het anders wel nalezen op www.zwangerschapstesten.nl en dan onder zwanger worden... bovenaan dat lijstje staat dan monnikspeper en helemaal onderaan staat teunisbloemolie.
Kijk maar eens.

Groetjes Ellen

hoi cindy
bedankt voor je reactie!

ik gebruik geen tarwekiemolie(nog niet haha).
Ik slik wel monnikspeper en teunisbloemolie.Ok heb ik een thee laten samenstellen die goed is voor de hormonale cyclus.Ik heb namenlijk al een tijdje van een erg heftige menstruatie.Ik ben dus wel regelmatig maar ik had zoiets vanmisschien dat als ik dat probeer wordt het wat rustiger.En ik heb weleens gehoord dat je baarmoederslijmvlies juist ontvankelijker wordt voor de innesteling.Door monnikspeper en teunisbloemolie.
Maar telkens lees ik meer van die middeltjes.Zo schijnt het dat zink goed is voor het zaad.Maar ja of dat allemaal echt zo is?
Ik heb zoiets van stel dat ik nu niet zwanger ben en mijn menstruatie normaler zou zijn,dan ben ik al blij.
Nog blijer uiteraard als ik wel zwanger blijk te zijn.Ik heb wel wat kwaaltjes.Maar vorige maan dvoelde ik ook van alles en dat was ook niks dus tja
afwachten dan maar weer he?

liefs Cindy

Terug
Bovenaan