Voor Cindy34

A

Anoniem

Guest
Hoi Cindy,

Mijn hartje begint steeds sneller te kloppen.

Heb net de tampontest gedaan, maar hij bleef net zo wit als toen ik hem uit de verpakking haalde.

Kan sowieso pas een test doen vanavond want ik moet tot 18.00 uur werken......

Liefs Cindy

hoi Cindy

Dat vind ik alvast een heel goed teken joh!

Zeker omdat je al een paar daagjes over tijd bent!

Ik begin al voorzichtig een beetje blij te worden voor je,mag dat?

En wie weet duurt het bij jou wat langer voordat het HCG aangetoond kan worden.

Je maakt het wel spannend hoor.

Ik blijf voor je duimen en aan je denken,houd je me op de hoogte??????

liefs Cindy

Hoi,

Bedankt voor je reactie.
Ik weet ook niet of ik nog tot morgen kan wachten met testen, misschien doe ik hem vanavond wel. Of is het toch verstandig om tot morgen te wachten....help!

Liefs Cindy

Hoi cindy
ik zou toch proberen om tot morgen te wachten.Maar ik kan mooi lullen want ik zou ook vast  niet kunnen wachten haha

Ik denk dat als hij nou vanvond licht positief is , je toch weer twijfelt en dan heb je niks meer in huis.
En dan heb je toch weer die kater van die twijfel.

Maar ja ,wie ben ik ?
Ik weet ook zeker dat ik hem zou gebruiken en dan snel naar de winkel zou gaan voor morgenochtend.
Lekker veel heb je aan me he?haha
ik breng je nu nog meer aan het twijfelen !
Overleg het even met je mannetje,en wie weet heeft hij geduld(of niethihi)

doeidoei

Hoi Cindy,

Ja ik denk wel dat ik tot morgen wacht, mijn mannetje is vanavond ook pas om tien uur vrij....en we krijgen vanavond visite dus ik heb wel wat afleiding....

Maar naarmate de dag vordert wordt ik wel steeds zenuwachtiger.....en begin ik wel steeds meer te hopen. (misschien niet goed, want als het niet zo is, is het zo'n teleurstelling)

Maar kan altijd vanavond bij de boodschappen nog een test meenemen voor als ik het echt niet meer uithou! ha ha...

Maar ik laat het je weten zodra ik wat weet!

Liefs Cindy

hoi cindy,

ik zie dat jij in hetzelfde schuitje zit als ik.. nou dan wordt het voor ons beide duimen.. heb vorige week een test gedaan maar nu durf ik niet meer te testen. ga morgen lekker met mijn gezin naar duitsland even een paar dagen weg. als ik terugkom hoop ik inmiddels wel ongesteld te zijn..

hou je ons op de hoogte??

lliefs jip

Hoi,

Ja we zitten in hetzelfde schuitje.

Ik ga morgen weer testen, heb afgelopen woensdag de eerste gedaan.

Veel plezier en succes en ik hou je op de hoogte, jij mij ook?

Liefs Cindy

Terug
Bovenaan