!!! Voor Cindy34 !!!

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Ik dacht ik maak maar weer ff een nieuwe tropic aan want hij stond alweer erg vol.
Mooie namen hoor die van je dochters. De middelste komt me niet bekend voor,
maar er waren daar ook twee groepen, dus het zou goed kunnen dat ze niet in
mijn groep zat!

Jij bent de dagen zeker alweer aan het aftellen? Hoeveel dagen nog precies? Echt
spannend voor je zeg! Bij mij duurd het nog zo lang, echt balen!

Ik ga zo naar een vriendin toe die me sieraden gaat ontwerpen voor de bruiloft. Dus
heb vandaag weer een goede afleiding. Gister ook, toen was het dochtertje van mn schoonzus hier en heb lekker met haar geshopt en er helemaal in het nieuw gestoken zo leuk!!! Heb jij ook een lekker druk afleidend weekendje???

Ik hoor wel weer van je! Ik blijf duimen voor je! Veel liefs doeiiiiiiiiiiii isa.

Hoi Isa!
Ja inderdaad ook bij mij is het druk van het weekend geweest.Ik ben nu ook pas weer op het forum sinds vrijdag.

Hoe voel je je?
Ik heb al een testje gedaan...........enne.........hij is licht positief .
Het is er zo een die je 4 dagen voor je NOD kan doen van clearview .
Ik heb ze al vaker gebruikt en nooit was hij zo duidelijk als nu.Ik heb 6 dagen voor mijn NOD getest dus veel te vroeg maar zie die streep echt hoor ,ik hoef niet te staren.

Ik had er net als jij zo'n duidelijk gevoel over deze keer.Ik durf nu dus nog niet hier te verkondigen dat ik ook daadwerkelijk zwanger ben,maar ik ben wel zo strak als een snaar nu.
Ik test morgenvroeg weer opnieuw met datzelfde merk en dan hoop ik dat ik meer hcg heb.

Spannend he?Ik word knettergek van mezelf hahaha.
En nu maar hopen dat ik echt een dikke streep ga zien en dat jij me dat volgende week ook kan vertellen he?

Duim je met me mee?

kus cindy

Hoi hoi,

Wat ben ik blij voor jou zeg!!! Helemaal te gek!!! Misschien nog een beetje vroeg om te zeggen  maar in ieder geval een beetje GEFELICITEERD!!! Wauw zeg en dat zes dagen voor je nod, volgend mij ben je dubbel en dwars zwanger! Je sprong zeker wel een gat in de lucht toen je dat tweede streepje zag opkomen?

Ik voel verder nog helemaal niks, maar heb natuurlijk pas dinsdag ofzo mn ei gehad. Wel heb ik me de gister en eergister heel erg beroerd gevoeld. Ik had onwijze last van buikpijn, opspelende darmen (opsipatie), ik moest heel veel plassen, kon bijna niks eten of het leek wel of ik ontplofte en moest telkens boeren. Gelukkig voel ik me sinds vandaag weer iets beter moet nog steeds wel veel plassen, boeren en heb soms nog die steekjes in mn buik. Verder voel ik me niet anders als anders maar ja weet maar nooit!

Meis ik hoop zo voor je dat je me volgende week officeel kan vertellen dat je echt zwanger ben! Ik brand deze dagen een extra kaarsje voor je! Ik ben zo blij voor je! Ik hoop zo dat ik deze maand ook zwanger ben dan kunnen we lekker samen naar het februari forum om daar verder te kletsen. Maar dan over onze kwaaltes en buikjes (hihi)!

Was jij trouwens van je eerste drie snel zwanger?
Ik ga hard voor je duimen! Heel veel liefs xxx isa.

hoi Isa,

ik ben toch te voorbarig geweest .Mijn test van vanmorgen was negatief.
Dat is een domper joh!
Ik was eergisteren wel voorbereid op een negatieve test en nu niet na die toch echt wel positieve .Dus ik zal moet afwachten hoe het allemaal loppt.Ik heb ook een nieuwe topic gemaakt met het verhaal .Ik kreeg zulke lieve reacties.Dat is wel super hoor.

Ik blijf de moed erin houden en vrijdag is pas mijn NOD dus wachten dan maar.

ik was van de eerste 2 vrij snel zwanger en van mijn jongste duurde het wat langer .En nu duurt het weer wat langer.
Ik hoop dat je de dagen een beetje om komen ,jij vindt dat wachten helemaal vreselijk he?En je hebt allerlei kwaaltjes dus dan is het helemaal spannend.Nog een weekje in spanning zitten pffffffffff.

nou sterkte en hoor je

doeidoei
cindy

Hoi hoi,

Jeetje wat balen voor je zeg! Dat is dan even een tegenvaller. Maar gelukkig heb je al drie gezonde kinderen op de wereld gezet dus je weet in ieder geval dat het allemaal goed bij je werkt en dat het echt wel komt, is het deze maand niet dan is het de volgende wel of die erna!
Helaas heb ik die zekerheid niet, soms ga ik heel erg twijfelen als ik dan weer ongi ben geworden en weet dat we rond het goede tijdstip hebben geklust! Toen ik stopte met de pil dacht ik echt dat ik wel binnen drie maanden zwanger zou zijn! Ik ben natuurlijk nog onwijs jong, super gezond, heb een super gewicht, en leef ook super gezond (beweeg veel, drink en rook niet). En bij mn vriend net zo! Maar hier moet je ook niet te veel overna gaan denken, dat deprimeerd alleen maar! Ik moet deze week lekker veel werken dus dat is een goede afleiding!

Ja ik moet idd nog het hele weekend afwachten! Echt balen, maar het weekend kom ik vaak makkelijker door omdat we dan altijd wel iets leuks gaan doen.
Alleen zaterdag is het natuurlijk vaderdag ik weet niet of het dan vol hou om op die dag niet even stiekem een testje te doen!

Verder had/heb ik wel verschijnselen maar of dat er mee te maken heeft? Ik weet het niet. Gister avond lag ik alweer onwijs vroeg op mn bedje omdat ik zo moe was en nu pas ben ik er net uit (erg he)! Kon er gewoon niet uitkomen.

Welke testen had jij nou gedaan die je dan vier dagen voor je nod kan doen? En kan je die alleen maar bestellen via het internet?

Het is weer een heel verhaal geworden! Heel veel liefs xxx isa.

hoi Isa

ja precies wat je zegt.Ik weet dat ik zwanger kan raken.Maar toch twijfelde ik daar een tijdje terug ook al over hoor.Omdat het langer duurde dan bij de anderen .Dus ik ben zelfs zo geweest dat ik ben gaan surfen om wat te vinden.Een vrouw had die vraag ook gesteld aan een arts en die zei dat als je samen al kinderen hebt gekregen dat je je absoluut geen zorgen hoeft te maken.En vreemd genoeg heeft mij dat veel voldoening gegeven.Ik voel gewoon dat het gaat lukken ,misschien  is het inderdaad wel gelukt nu .En anders volgende maand beter.
Maar jou twijfels snap ik ook hoor.Jij hebt nog geen bewijzen rond lopen .Hoe ik het zo lees ,komt het wel goed hoor.Je bent echt gezond dus het moet lukken   joh!

Maar die twijfels kunnen je knap onzeker maken.Ik heb dus niet een ideaal gewicht ,verre van en ben al weer aan de wat oudere kant.Dus daarom twijfelde ik.Maar zwaar ben ik al eeuwen en er zijn vrouwen die veel ouder zijn dan ik en die worden het in 1 keer .Ook ik drink/rook niet.Mijn man drinkt wel eens een biertje maar verder is hij harstikke gezond.En dan ga ik zelfs twijfelen

Die testen zijn van clearview,dit is van clearblue.Maar de medische variant.Ik bestel ze bij baybrabbel en maak het geld dan over via de bank.Zodra zij het geld binnen hebben gaat d ebestelling de deur uit.Ik heb nu al 3 keer daar wat gekocht en gaat goed.
Maar ik heb een keer de testen van etos eigen merk gekocht en die zijn volegens mij helemaal hetzelfde.Alleen zijn die duurder.
Dat zijn testen die je tegen het licht kan/mag houden.

En de meest gevoelige van allen omdat ze ook gebruikt worden bij IVFklinieken.

Ik ga weer wat doen !

hee doeidoei

Hoi hoi,

Bedankt weer voor je berichtje! Sorry over welke testen had je het nou
die het meest gevoelig zijn die van etos of van clearvieuw? Ik denk dat ik
ze ook maar ga bestellen. Ik heb zelf nog twee testen in huis van predictor
maar die kan je volgens mij pas doen op de dag van je nod! En aangezien
het zaterdag vaderdag is kan ik het denk ik niet laten om toch een testje
te doen! Het zou toch een pracht cadeautje zijn?

Hoe voel je je verder? Ik heb sinds een uurtje hele zere steken in mn rechter
borst! Hoe bedoel ik let op alles (hihi)! Over je overgewicht he mijn moeder had
bij al  haar drie haar zwangerschappen onwijze overgewicht en bij al haar
zwangerschappen in 1 keer zwanger geraakt!

Als mn moeder dat verteld vind ik dat best verrustrerend. Ook bij mijn schoonmoeder
was het zo. En bij mijn schoonzus ook, dat was zelfs toen ze de pil slikte!
Ach ja misschien heb ik deze maand geluk! Ik hoop het zo!

Spreek je snel weer hoop ik, liefs isa.

Terug
Bovenaan