Voor Cindy34

A

Anoniem

Guest
Hoi Cindy,

Nou ff weer een berichtje. Hoe is het met je en je kids?

Ik zag dat het deze maand bij jou ook nog niet raak was.Blijf af en toe namelijk wel lezen.

In je vorige berichtje zag ik dat het met jou ouders ook niet zo goed
gaat en dat van je schoonouders vind ik ook erg vervelend voor je.

Mijn vader is al wel langer ziek maar hij is nu op zijn hoofd gevallen
en heeft zware hersenkneuzingen, hij ligt inmiddels al 3 weken in het
ziekenhuis en het wordt nog niet echt beter, volgende week wordt hij
overgebracht naar een verpleegtehuis.

Het is gewoon zo'n raar idee dat je vader van 53 naar een
verpleegtehuis moet, je denkt altijd dat dat voor oude mensen
is....klinkt misschien stom.

Inmiddels weet ik dat we maar moeten zien wat er gebeurt en moeten afwachten dus kan er al iets beter mee om gaan.

Maar goed het klussen gaat gewoon door, niet zo actief als anders maar
we zullen deze maand maar weer zien wat er van komt.....het is ook
veeeeeeeel te warm daarvoor ha ha.

Ik hoor je wel.

Liefs Cindy

Heeeey Cindy!

Leuk wat van je te horen ,ik heb nog veel aan je gedacht.Alweer drie weken in het ziekenhuis?Dat is slopend meid.En inderdaad met je 53ste hoor je echt nog niet in een verzorgingstehuis.Lijkt me ook vreselijk voor hem zelf.

Wij zitten nu inderdaad al een tijdje op het forum he?We zijn de oude rotten hier haha.Ik lees ook met regelmaat en zie steeds nieuwe komen en soms ook meteen weer gaan.Ik heb er zo tegen mijn NOD de meeste behoefte aan omdat ik dat zo'n vervelende langdurige periode vind.
Ik zit nu weer bijna in de klusperiode en tja we doen ons best.Ik probeer ook zo min   mogelijk ermee bezig te zijn.Dat is toch het beste hoor.Daarom schreef ik dat destijds al aan je,nu jij zo onwijs veel aan je hoofd hebt ,ben je er toch minder mee bezig.Dan maak je meer kans.Maar ja of het op gaat weet ik niet ,want deze stress is wel effies erger he?

En inderdaad zat ik van de week met die hitte al te denken dat ik blij was dat nu mijn ei niet had.PufPuf dat is effe niet te doen haha.Ben blij dat het nu lekker koel is.

Ik weet niet waar jij woont maar hier waait een lekker zeewindje nu .Even bijkomen dus.

Hee sterkte weer met je vader en succes met klussen.Toch denk ik dat wij samen nog eens naar hetzelfde forum kunnen.En wie weet is dit onze maand en kunne we naar het maart forum .

hee dikke kus cindy

Leuk dat je zo snel reageert.

Het ergste is dat hij het zelf niet in de gaten heeft, of als je het anders bekijkt is het misschien maar beter.

Ja wij zijn zeker de oude rotten hier...ha ha...komen veel nieuwe
mensen bij. Maar vergeet ook niet dat de meeste 'ouwe rotten' al
zwanger zijn. Wij hobbelen er nog een beetje achteraan. Maar onze tijd
komt ook nog wel.

Jij moet nog naar je klusweek maar wij hebben hem deze week...echt
veeeeeeeeel te warm, maar ja het is voor een goed doel zullen we maar
zeggen. En het zou idd leuk zijn als we samen naar het volgende forum
gaan en kan ik misschien tegen jouw aan zeuren over kwaaltjes en ditjes
en datjes ha ha....en natuurlijk de leuke dingen van het zwanger
zijn...wij hebben er natuurlijk nog helemaal geen ervaring mee.

Ik zit hier in het noorden van het land en hier waait ook een lekker windje, echt heerlijk na de afgelopen dagen.

Ga je ook nog op vakantie of blijf je lekker thuis? Wij moeten nog twee
weekjes werken en dan lekker drie weken vrij, hebben verder nog geen
plannen maar dat kan nog komen en als het hier mooi weer is is het voor
ons ook goed.

liefs x Cindy

hoihoi

Dus jij gaat al weer naar je NOD toe,de spannende 2 weken.Die duren echt lang he?En ja wij zijn zeker de oude rotten nu.Ik weet ook zeker dat wij ook binnenkort mogen hoor.Kan toch niet anders?We geven iedereen al een tijdje advies en weten inmiddels alles af van het zwanger wordgebeuren.Dus nu moeten gewoon naar het zwangerzijn forum om daar adviezen te gaan geven.En op het maartforum kan ik ook heel wat vrouwen helpen met mijn ervaringen .Dus kom maar op met die zwangerschap he?

Jij bent 1 ronde verder dan ik toch?Of juist andersom?Ik weet het niet meer.Ik merk wel hoe langer het duurt ik minder bezig ben met wanneer ik dan ev.uit gerekent zou zijn.En dat ik mijn NOD en eisprong echt moet nachecken want anders vergeet ik het bijna .Hahaha wie had dat kunnen denken.
En ik ben een tijdje geleden begonnen aan supplementen maar die vergeet ik ook al steeds.En ik slik ook al vanaf het begin die vrouwenpillen met foliumzuur enzo en daar moet ik me echt aan herinneren.Het is best pittig zo aan het eind van het schooljaar.Elke dag is er wel iets op de agenda dus dan schieten er weleens dingen bij in.Mijn maansteen heb ik ook aan de wilgen gehangen.Hij was ook gebroken hoor ,maar ik was hem ineens zat.Misschien stom maar ja .Ik heb 3 kids zonder maansteen dus wie weet nog wle een zonder eerdaags.

De kids moeten alleen deze week nog naar school en dan hebben we zomervakantie .Heerlijk!Mijn man heeft de laatste 2 weken vrij .En die allerlaatste week gaan we naar Limburg naar een bungalowpark.Is ver zat in augustus met die kinderen in de auto.Nu hebben we van de week een nieuwe auto gekocht met airco dus zal het wel meevallen maar toch ...
We hebben meteen maar een mpv genomen met veel zitplaatsen(8hihi).Dus met voorbedachte rade haha.

hee groetjes naamgenootje!

Hoi,

Ja die spannende twee weken duren altijd zooooooooo lang.....maar ja
het enige wat we kunnen doen is wachten. Als het idd maar niet meer te
lang duurd ha ha. En het zou leuk zijn als we samen naar het
zwangerforum kunnen. Ik zit nu in ronde 6 dus we zijn alweer aardig op
weg.

Ik heb ook een tijdje een maansteen gedragen maar heb ik ook al 2
maanden niet meer omgehad, ik weet het niet, moet toch ook zonder
kunnen denk ik dan maar. Voor dat ik op dit forum zat had ik er ook nog
nooit van gehoord. Ik slik wel al vanaf het begin foliumzuur maar
vergeet het ook weleens in het begin was ik daar actiever mee en zeker
als ik weer ongi ben vergeet ik het meestal.

Lekker dat je straks een weekje weggaat, even er tussenuit. Wij willen
ook nog wel een paar daagjes weg maar we moeten net ff tegen iets
aanlopen, volgend jaar toch maar niet in het hoogseizoen vakantie
nemen...ha ha. Weekendje Brussel of zoiets lijkt me wel leuk.

Gister belde trouwens een vriendin van mij die al anderhalf jaar bezig
was met zwangerworden en eigenlijk 6 juni naar de gyn moest dat ze
inmiddels 3 maand zwanger is.....was echt heel blij voor haar. En krijg
nu zelf ook steeds meer de kriebels. Kon haar namelijk niet vertellen
dat wij ook al bezig zijn omdat we het voor iedereen nog even voor ons
willen houden. Best moeilijk maar ja......

Fijne zondag avond nog en ik spreek je wel weer!

Kus Cin

Terug
Bovenaan