heeeeeeee lieverd!
We hebben elkaar gisteren toch nog even te pakken gekregen!Maar ik vond het anders zo'n eenzaam berichtje zonder reacties haha.Ik ben niet zoveel meer op het forum te vinden.Er zijn hier zoveel nieuwe meiden gekomen.En degene die ik goed ken mail ik al mee of zijn al naar het leukere forum verhuisd.
Ik ben nog steeds niet ongi trouwens.Nu is het de 31ste dag van mijn cyclus.Ik heb nog steeds een erg hoge temp.Is al 11 dagen zo hoog(na mijn ei).Het rommelt wel zo af en toe hoor.Dus ik maak me echt geen illusies.Wat ik wle vreemd vind is dat de stick die ik in die digitest geschoven heb wel een tweede lichte streep laat zien.Misschien dat ik de clearbluelijn ga bellen.De digitale lezer zegt :niet zwanger.En de urinetest weer wel lichtjes dan wel maar oke.Ik heb wel op de bijsluiter gelezen dat je niet op die stick moet kijken maar vind dat toch raar hoor.En als het echt zo is dta ik pas na mijn ei kan testen dan test ik nog steeds te vroeg immers.
Nou ja onzekerheid dus nog,ik kan je nog geen leuke berichten brengen.Misschien pas in de volgende ronde(8).Hee zal je vast vandaag wel spreken op msn.Ik ben nu wle online maar jij slaapt nog denk ik hahah lekker hoor.
kuskuskuskus
Cindy