Voor Cis

Hoi Cis,
Ik wilde je even heel veel succes wensen voor aanstaande donderdag. Hopelijk valt het mee. Heb gehoord (geen eigen ervaring) dat als je ontspant het beter gaat. Ik hoop dat het maar 1 keertje hoeft.
Ik zal aan je denken.
Groetjes, Esk

Ha die Esk,

Wat lief dat je een berichtje achterlaat!!
Bedankt.
Het is inderdaad wel spannend, maar zie er nog niet tegenop.
Je hoort het allemaal wel!!

Veel groetjes van Cis

Ha Cis,
Zag dat je inmiddels een terugplaatsing hebt gehad. Hoe is het gegaan? Meegevallen?
Ik volg het wel hoor, hier via het forum... spreek jij nog wel eens mensen van ons "oude" groepje (Staartjager, Esther, Sassie en de rest)?  
Wanneer heb je nu meer zekerheid over dat het gelukt is, gewoon 2 weken?  Allemaal vragen ;-)
Hier is het heel rustig, niets te melden eigenlijk. Wachten duurt lang...

Groetjes, Esk  (www.eskswegnaar.blogspot.com).

Ja dat wachten Esk, erg hè!!
Ik ga nu ook de twee verschrikkelijke wachtweken in!!
Jij bedoeld waarschijnlijk ook het wachten op de echte start.

Maar idd de terugplaatsing gisteren gehad.
De punctie is me echt 100 % meegevallen. Niet dat het een pretje is, maar het is te doen. Er waren 7 eitjes uitgehaald, waarvan er 5 goed waren voor bevruchting.
Uiteindelijk kregen we gisteren het bericht dat er 3 bevrucht waren en dat er 2 terug geplaatst werden.
Ze waren wel maar van matige tot redelijk kwaliteit.
Ik ben er nu nog heel erg onzeker over. Wil eigenlijk heel erg positief zijn, maar dat lukt me bijna niet omdat ik zo bang ben voor een negatieve uitslag. Ik wil mezelf beschermen.
Heel internet al afgestruind, hahaha.

Maar goed, we proberen positief te zijn.

Ik volg je ook op je weblog, leuk hoor.

We contacten

Knuffel van mij.

ps. ik ben inderdaad ook zo benieuwd hoe het met al die andere is. Ik spreek ook niemand meer.

Heel veel succes met het wachten! Ik duim mee! Ben blij dat het meegevallen is bij je, maar wat moet het wachten lang duren!

PS ik heb een recente update van mijn verhaal (met alle frustraties) op het andere topic hier neergezet.

groetjes Haily

Haily, leuk dat je reageert! Ik heb je verhaal gelezen (en gereageerd) op het andere topic.
Ik vind het wel fijn als ik af en toe nog even hoor hoe het met iedereen is...

Groetjes, Esk

Ha Cis,
Hoe gaat het? Hou je het wachten nog vol? Ik duim voor je. Ik meen me te herinneren dat morgen DE dag is, ik hoop dat je goed nieuws hebt.

Groetjes, Esk

He Esk,

Lief dat je aan me denkt!!!
Helaas zijn de rode duivels gisteravond nog laat op bezoek gekomen.
Heb echt even flink gehuild!!!
Baal er echt van als een stekker.
Zie zo op tegen al dat gespuit weer.

We gaan nu eerst naar een ostheopaat, dat hadden we al besloten.
En dan deze maand eens even helemaal niets, en dan dag 21 in de volgende cyclus weer eens een nieuwe start.
Even rust!!!

Hoe is het met jou?

Groetjes Cis

Terug
Bovenaan