Voor Cissy en Esme

A

Anoniem

Guest
He dames,

Hoe is het met jullie mannetjes??
Gaat het al weer wat beter??

En Cissy, hoe is het met  de hoofdpijn na die super massage? Heb je er nog last van of is het eindelijk over?

Groetjes, Marieke mv Lyanne

Hoi Marieke!!

Wat superlief van je dat je daaraan denkt!
Eigenlijk gaat het weer helemaal goed hier: Fabio is gelukkig weer de oude, hij heeft geen koorts meer gehad (wat hij volgens de arts wel zou krijgen) en is weer het vrolijke ventje wat hij hiervoor was!
Ikzelf, ach ja: ik hobbel wel door. Ik heb geen pijn meer in mijn nek, maar hij is nog wel erg stijf. Ik kan niet helemaal naar opzij kijken, dan draai ik mijn lichaam mee.
Daarvoor loop ik nu bij een ostopaat. De behandelingen zijn onwijs pijnlijk, maar ze helpen dus wel!!!

Groetjes van Cissy

Maare...masseren laat ik voortaan wel aan mijn eigen mannetje over hihi

Wat fijn dat het weer beter met Fabio gaat!

Fijn, die pijn bij de osteopaat. Ik ga er zelf heen vanwege mijn bekken, maar het helpt wel, dus de pijn is niet voor niets zeg maar!

Maar laat idd je mannetje het voortaan maar doen!!

Groetjes, Marieke en een knuffel voor Fabio van Lyanne

wat lief!

Met Kay gaat het alweer een stuk beter..
Uitslag van de prikjes is weer helemaal weg en hij heeft alleen nog een heel klein beetje een snotneusje en een "kikker" in z'n keel. Verkoudheid is dus zo goed  als over..

Hij is op dit moment druk doende met overal naast aflopen en dan mama en papa zeggen. Hij loopt dan van links naar recht langs de bank en je hoort dan alleen maar "mama mama mama mama mama".. en kijkt dan erg trots om van "goed hè".. hahaha

Ook doet hij niets anders als de ballen uit de ballenbak pakken en door de kamer gooien haha.. De poezen rennen er dan achteraan en dat vind hij geweldig!

Hij zit dus weer lekker in zijn velletje en is weer ontzettend vrolijk.
Als ik hem vaak zo zie zitten ben ik zo ontzettend trots op hem.. Zelfs op het KDV vroegen ze of we hun de ochtendfles mochten laten geven, Kay komt daar namelijk al om 06:45 uur als enige. Ze vinden Kay namelijk zo'n lekker lief manneke en vinden het zo ontzettend gezellig om hem de fles te geven. Kay  is smorgens namelijk al ontzettend vrolijk en tijdens die ochtendfles een grote knuffelkont met de slappe lach.  Het is gewoon een ontzettend lief, zachtaardig, knuffelig, actief en ondeugend ventje.. precies z'n vader

Bedankt voor je interesse!

Esmé mv kay

wat een heerlijk kereltje! Als die kikker uit zijn keel nou een prins wordt, dan heeft Lyanne helemaal meer interesse in Kay, hahaha.

Geef hem maar een dikke knuffel van ons!

Terug
Bovenaan