Voor Cissy

A

Anoniem

Guest
Hey,

Een tijdje geleden had je het erover dat je het bedje van Fabio zo ver naar beneden moest zetten en er vervolgens niet goed meer bij kon.  

Dean z'n bedje staat inmiddels op de laagste stand, maar omdat ik zo'n last van m'n bekken heb kan ik Dean er heel moeilijk in leggen en uit halen.

Hoe heb jij dat opgelost?

Groetjes,
Nelly.

Hoi hoi,

Heel simpel: de Combisleeper!
Fabio slaapt altijd in een slaapzak en heeft geen dekentjes meer, dus ik hoef hem niet meer in te stoppen. En het gaat heel goed zo......

Succes!!

groetjes van Cissy

Haha, dat is natuurlijk ook een oplossing. Helaas is dat niet de gouden tip. Ik kan Dean  zelf heel moeilijk in bed leggen of uit bed halen. Hij gaat niet op commando zitten en liggen (hij is nogal lui. Hmm... van wie zou die dat hebben). Ik zag bij Ikea een bedje waar je de zijkant uit kunt halen. Misschien ga ik daar eens naar kijken. In ieder geval bedankt voor je antwoordje.

Groetjes,
Nelly.

Hoi Nelly,

Tja mijn probleem was niet dat ik ergens pijn had, maar mijn lengte hihi.
Ik hoop voor je dat het bedje bij Ikea wat voor je is, of anders dat je snel iets vindt.

Groetjes van Cissy

Nou, mijn lengte is het probleem niet, hahaha. Ik zal het eens aan Marieke vragen hoe zij het doet. Bedankt hoor!

Moet je trouwens niet slapen? Er is voor de rest niemand meer.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan