voor claudia37 en andere die twijfelen

Het klopt inderdaad dat het hcg hormoon wordt gebruikt voor een ander doeleind namelijk dokters schrijven het ook wel eens voor om af te vallen.
Moeders voor moeders staat hier NIET   achter maar kunnen er helaas niks aan veranderen gelukkig gaat het grootste gedeelte wel naar het goede doel namelijk om vrouwen die moeilijk zwanger kunnen worden te helpen.
Ik vind de reden om die vrouwen te helpen belangrijker dan de kleine kans dat mijn urine wordt gebruikt voor andere doeleindenIk hoop dat ik hiermee jou en andere heb overtuigd om toch mee te gaan doen want je weet zelf hoe mooi wonder het is om zwanger te zijn en te worden

lief calimero
 
Hallo calimero, zoals jij het beschrijft  heb ik het eigenlijk niet bekeken, ik heb ooit gehoord dat bn ers zich laten inspuiten met hcg en heb daarom direct  besloten om mijn urine niet op te vangen voor mvm.
Misschien een beetje kort door de bocht geweest, misschien had ik me iets beter kunnen laten informeren.
Ik ben overigens nu 26w + 6, dus  het heeft nu niet zoveel zin meer dat alsnog te doen.
Dank je voor je berichtje, fijne zwangerschap gewenst, groetjes, Claudia.
 
Terug
Bovenaan