voor Claudy & Mick

Lieve Claudy
Hier ben ik weer!
Krijgen jij en je man al snel de uitslag van het zaadonderzoek dat hij donderdag krijgt? Hopelijk duurt het niet zo lang, soms doen die ziekenhuizen zo sloom. Ik las dat je 9 aug naar de gyn moet. Dat is wel een goed idee van je dat je alles opschrijft voor hem/haar. Als ik zelf naar de dokter moet, vertel ik ook vaak maar de helft. Dan kun je het inderdaad beter opschrijven.
Zelf heb ik twee weken geleden een echo gehad, het gaat erg goed met de kleine! Ik kreeg ook een fotootje mee. Donderdag moet ik voor het eerst naar de verloskundige.
Ik vond het erg leuk om te lezen dat je de teksten had uitgeprint. Er zit echt kracht in het woord van God. Heb je zelf ook een bijbel? Ik heb de 'Groot Nieuws Bijbel', die is ook van de Katholieke bijbelstichting. Die leest ook heel gemakkelijk. Ik heb er ook altijd veel aan.
Ben je nu nog lekker thuis, werk je of heb je vrij? Ik hoop dat je heel snel zwanger bent!! We blijven heel hard bidden he?
Veel liefs, Leah

Lieve Mick, ik heb bij joouw berichtje nog wat getypt! Liefs Leah

Ha die Leah,

De uitslag van mijn man zijn onderzoek krijgen we op 9 augustus pas. Dus 2 weken onwetendheid. Maar hopelijk gaan die snel voorbij. Net als jij vertel ik ook altijd maar de helft van wat ik wil zeggen bij de gyn/dokter. Dus vandaar mijn idee om het op te schrijven.

Wat goed en leuk dat alles ok is met de kleine! Geweldig zo'n echo vooral als je een foto hebt. Kun je altijd ff kijken.

Helaas heb ik geen bijbel nooit gehad ook. Maar misschien moet ik er gewoon een kopen. Misschien een naieve vraag hoor maar kun je een bijbel overal kopen??? Weet echt niet waar ik zoiets vandaan moet halen. Of moet ik bij de kerk waar ik gedoopt ben eentje kopen?

Op dit moment ben ik alweer aan het werk. Die paar dagen thuis zitten deden me echt goed. Zo kon ik afgelopen maandag gewoon werken zonder uit te barsten. Op dat moment kun je kwaad worden op dingen waar je normaal gewoon overheen zou kijken.

Spannend dat je donderdag je 1e vk afspraak hebt. Wat gaat er dan allemaal gebeuren?? Hebben we allebei iets spannends op donderdag.

Ik hoop dat je een fijne zwangerschap hebt en ik blijf ook bidden hoor!!

Veel liefs Claudy

Terug
Bovenaan