Voor Claudy

Hoi Claudy !

Bedankt voor je berichtje !
Ik ben wel al aan het tempen hoor ik heb zelfs al ovulatie testen gebruikt maar die werken alleen bij een cyclus van 28 dagen geloof ik !
En die temp daar word ik ook niet echt wijs uit hij is bij mij altijd hoog (36.8/37.2) maarja misschien is die 37.2 me eisprong wel !
Hoelang ben je zelf al bezig ?
Ik hoop voor je niet te lang !
We hebben besloten het effe lekker met rust te laten ik ga nog wel 1 keer naar de dokter om te vragen hoe het met die lange cycles zit (misschien heeft die er iets voor )en voor de rest ga ik lekker van de zomer genieten en we zien wanneer het geluk bij ons komt !!
Ik ben nog jong dus ach ........

nou iedereen succes met zwanger worden !!!
We houden de erin met z'n allen .
Ik blijf in ieder geval wel op het forum daar steek je nog wel eens wat van op !!!
Doei,

Hoi Jacq,

Wij zijn al ruim 1,5 jaar bezig waaronder een miskraam (1 jaar geleden). Ik wordt er ook helemaal gestoord van en we hebben ook een pauze genomen maar dat mocht niet baten. Ik ben vorige week voor het eerst bij de gyn geweest. Over 6 weken bespreken wat er allemaal gaat gebeuren.

En over je eisprong:
Als je ovuleert gaat je temp minimaal 0.3 graad omhoog. Dus dat zou het wel kunnen zijn. Dat hoop ik iniedergeval voor je. Dan blijft hij hoog tot je gaat menstrueren. Bij mij gaat hij 1 of 2 dagen van te voren al omlaag. Ik weet niet of dit bij iedere vrouw gebeurt.
Een ding weet je in ieder geval wel: je ovuleert. Anders zou je niet menstrueren, misschien kunnen ze wel wat met hormonen doen...

Nou ik hoop in ieder geval dat het je gaat lukken!!! Liever eerder dan later.

Veel plezier met klussen,

groetjes claudy

Terug
Bovenaan