Voor Claudy

Hoi Claudy,

Leuk dat je nog es effe komt kijken op het maart 2005 forum. Met ons gaat het goed, vorige week echo gehad, met ongeveer 8 weken en het hartje klopte, dus das een hele geruststelling! Voel me per dag anders, ene dag echt slecht maar soms ook zo maar weer goed. Nog steeds wel wat misselijk, maar wordt minder en nog steeds regelmatig erg moe. Ben ook minder gaan werken, want kan het gewoon echt niet volhouden. Merk wel dat ik de dagen dat ik niet werk, me beter voel en meer energie heb, maar ja, nog een paar weken en dan moet het beter worden en dan hebben we in september 3 weken vakantie, daar kan ik al wel naar uitkijken hoor.
23 augustus voor het eerst naar de verloskundige, dan ben ik bijna 12 weken en daar zullen we ook een echo kijken of naar het hartje luisteren, wel fijn hoor, want ben toch regelmatig wel erg onzeker of het allemaal wel goed komt, je leest hier ook zoveel over miskramen enzo, jij weet er alles van natuurlijk.
Maar sommige momenten ben ik echt blij dus daar geniet ik dan maar erg van.

Lief dat je nog es kijkt hier om te kijken hoe het met ons gaat!

Hoe gaat het met jou! Wil het allemaal weer een beetje? Enne... komt er al weer een nod aan?

Liefs,
Joan

Hoi Joan,

Wat fijn te lezen dat alles nog ok met jullie is. Af en toe kom ik bij jullie kijken vindt het leuk, kijken hoe het met mijn ex-forum meiden gaat. Wat goed dat je minder kon gaan werken! Dat is echt fijn in je 1e trimester. Die moeheid is echt erg ik lag al om 20.00 uur op een oor hahaha. geniet er maar lekker van en ook van je vakantie straks.

Het viel mij ook op dat er weer een paar mk's waren bij jullie op het forum, echt triest hoor. Laat je niet gek maken he?! Keep the positivity.

hier gaat het alweer helemaal goed. Mijn NOD is eigenlijk morgen maar de rode duivels hebben me vandaag gevonden!! Dus we gaan weer vol goede moed naar de 25e ronde! Maandag is het wel spannend, moeten weer naar de gyn. Ik zal het je wel laten weten!!

Tot gauw!

Veel liefs Claudy

Hoi Claudy,

Probeer me inderdaad maar niet te veel zorgen te maken, want voel me verder best goed over mijn zwangerschap. Is natuurlijk geen enkele garantie maar vaak voel ik wel als er iets mis is. Maar ja, hopen maar dat het klopt!

Inderdaad heerlijk dat ik wat minder kan werken hoor, want kon het echt niet volhouden! Is ook veel relaxter voor me dat mijn baas het weet, hoef ik tenminste niks meer uit te leggen.

Jammer dat je weer ongi bent geworden, maar op naar ronde 25! Is een goede ronde, ik ben toen zwanger geworden!!!
Spannend hoor weer naar de gyn. Hoop dat het allemaal goed voor jullie gaat, en ben benieuwd hoe het gegaan is!

Liefs,
Joan

Terug
Bovenaan