Voor Claudy

Hoi Claudy,

Las je bericht op het maart 2005 forum maar zet hier wel effe een berichtje voor je neer.

Frustrerend hoor dat je dan niet voor iui in aanmerking komtt. Op zich is er natuurlijk wel iets voor te zeggen, je bent 2x zwanger geworden, maar ja, wat heb je er aan als het niet resulteert in het krijgen van een kindje. Heel naar allemaal hoor.
Op zich wel fijn dat alles met jou en je vriend goed is maar waarom zou je dan niet in aanmerking komen voor iui.

Mijn broer en schoonzus krijgen ook een iui behandeling, terwijl er bij hun niks mis is, alles is juist goed. Zij heeft 1x een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en moest daarna ook maar gewoon weer proberen, nu 2,5 jaar later komen ze eindelijk in aanmerking voor iui terwijl er niks mis is. Je zou dan zeggen dat dat voor jullie dan ook zou moeten gelden, toch?

Aan de andere kant, wij zouden zelf ook voor iui maar ben wel blij dat het gewoon natuurlijk gelukt is nu hoor, zag er toch best wel tegenop. Weer hormonen gebruiken, is me de vorige keer vreselijk tegengevallen en elke keer naar het ziekenhuis, soms elke dag een week lang, pffff. Je doet het natuurlijk wel maar vind dit toch wel echt veel prettiger. Is natuurlijk ook wel hoopvol dat je gewoon zonder hulp zwanger kan worden.

Meid, ik hoop dat je/jullie een beetje rust krijgen en dat het heel gauw voor je gaat lukken. Voor jullie geldt vast echt 3x is scheepsrecht. Ik hoop voor je dat je in de komende maanden gauw zwanger wordt en jullie ook in de loop van 2005 een gezond kindje in je armen mogen sluiten.

Veel liefs en sterkte!
Joan

Hoi Claudy,

Jeeh zo schiet het zeker niet op zeg!! Ik kan me wel voorstellen dat ze zoiets hebben van 'je kan zwanger raken' maar eigenlijk vind ik dat ze eerder moeten gaan kijken waar het dan iedere keer misgaat!!
Ik hoop dat je snel weer zwanger raakt en goed gaat zodat je dat 'gezeikt' niet hoef te hebben.

Er zullen toch wel testen bestaan dat ze kunnen onderzoeken waarom het mis is gegaan?? Wel een beetje raar allemaal dat ze jullie nog een half jaar laten wachten, heb je een mannelijke gyn?? Sorry hoor maar mannen begrijpen ons gewoon minder, ik heb een vrouwelijk gyn en die begreep ons meteen!
Ik kan hier echt kwaad om worden!!!!

Maar let niet op mij hoor. Ik hoop dat die 6 mnd snel voorbij gaan en hopelijk dat het nog eens lukt zonder het zkh en dat alles goed zal gaan.

Sterkte schat!
liefs,
MoMo

Hoi Lieve meiden,

Ik was ook kwaad hoor toen ik daar wegging. ik heb een vrouwelijke gyn, volgens mij weet zij niet hoe het voelt om de wens te hebben en het niet in vervulling zien gaan. .... Zij vondt het te vroeg om IUI te doen omdat het toch gelukt is.. Ik snap het niet hoor. Maar ik heb besloten om morgen te bellen en vragen om een HSG. Die hoort toch bij het eerste deel van de onderzoeken en niet na nog 6 mnd pas. Ze wilde wel een onderzoek laten doen omdat ik 2 mk's gehad heb. Het is een chromosomen onderzoek, maar die uitslag laat 3 mnd op zich wachten en daar wil ik niet op wachten vindt het nog te vroeg, 2 mk's kan nog toeval zijn pas als het nog een keer gebeurd vraag ik erom.

Jullie horen het wel, lievies.
Liefs en knuffels Claudy

Terug
Bovenaan