Voor Claudy!

Lieve Claudy, daar ben ik eindelijk weer eens een keer! Ik vind het zo jammer dat ik nu (tijdelijk) even niet zo vaak kan internetten, maar vandaag is het eindelijk weer zo ver dat ik even hier kan zijn. Ik probeerde laatst ook op het forum te komen, maar toen weigerde de computer, maar het zal wel aan de site hebben gelegen.
Hoe is het met je? Is er nog iets bijzonders gebeurd de afgelopen tijd? Heb je nog goed nieuws? Ik denk veel aan jou en je man. De hoop niet opgeven hoor!
Wat vervelend dat je vader ook al in het ziekenhuis ligt en dat jij 's avonds zo'n hoofdpijn hebt. Ik hoop dat het geluk jullie snel toelacht!
Die site waar je op had gekeken, is dus van een kerk/gemeente en daar kan je ook gewoon naartoe gaan, ik dacht zondagavonds. Dan bidden ze daar voor mensen. Misschien vind je het wel wat, je kunt er zo naar toe gaan, al is het maar om te kijken wat het is. Stel je voor dat bij jou ook ineens zo'n groot wonder gebeurt! Maar je moet er zelf achter staan natuurlijk om erheen te gaan, dat is heel persoonlijk.
Met mij gaat het goed gelukkig, op wat kleine dingetjes na. Ik ben nu 18 wkn zwanger. Ik hoop dat je me snel achterna komt! :) Ik bid elke avond voor je. Ik hoop dat ik hier snel weer kan zijn!
heel veel liefs en een dikke knuffel.
Leah

Hoi Leah!!!

Ik heb elke dag moeite om op de site te komen. Gaat niet echt lekker hier op de site. moeten ze gauw wat aan doen.

met ons gaat het goed. Mijn vader mocht snel naar huis en daar zit ik zodra ik vrij ben. Gezellig met de rest van de familie.

Ik heb niet zoveel nieuws, wel heb ik mijn ei (als die al geweest is) niet gevoeld. Normaal heb ik veel slijm en pijn in mijn buik maar tot op vandaag nog niets gezien of gevoeld. ik zit nu op dag 19 en normaal heb ik mijn ei op dag 16. Maar het kan later komen door stress dus we zien het wel. Alleen heb ik wel nog steeds hoofdpijn maar niet heel erg. Meestal s'avonds. Ik hou niet van medicijnen dus slik ook geen paracetamol ofzo. Helpt niet bij mij en ik vindt het allemaal troep. Behalve foliumzuur dat slik ik trouw elke dag. Ik ben gewoon heel erg moe omdat ik geen rust heb maar vindt ik nu niet erg als het met mijn vader maar goed gaat.

Zo ben je al 18 weken??? Dan ken ik je nu al 10 weken wat vliegt de tijd zeg! Maar wel leuk die 10 weken. Ik denk vaak aan jullie en dat je me zo steunt vindt ik geweldig. krijg er echt kracht van.
Ik ben er nog niet uit of ik naar die kerkgemeente ga, moet nog veel over mezelf ontdekken en alles op een rijtje zetten. Het feit alleen al dat het kan geeft mij hoop en moed.

Ik hoop dat 2005 ons jaar wordt, 2003 en 2004 zijn slechte jaren voor ons maar ooit komt alles goed.

Ik hoop je gauw weer te spreken.

Heel veel liefs en knuffels,
Claudy

Terug
Bovenaan