voor Claudy

Lieve Claudy, gisteren had ik de echo!Nou, je raadt het misschien al, de kleine heeft het goed verstopt, en de echovrouw kon niet zien wat het wordt!!! Verder zag alles er gelukkig heel goed uit. Op 18 sept heb ik weer een echo, wie weet horen we het dan!!
Dus jij bent 22 oktober jarig? Ik 5 november, dat is vlak na elkaar. Ik ga geen feestje geven, jij wel? Ik hou daar nooit van, want dan krijgt iedereen altijd te weinig aandacht (heb ik altijd het gevoel) en moet je zo goed opletten dat je met iedereen praat. nee, ik hou het lekker rustig!
Dat is wel heel handig dat jullie al namen hebben voor jullie kleine! Ik ben er nog steeds niet uit. Ik weet het echt niet. Ik ga de naam ook aan niemand verklappen als ik het eenmaal weet. Het geslacht vertel ik wel, maar alleen aan mijn ouders, mijn man zijn ouders en zussen e.d. , en aan jou natuurlijk! Bij mijn zoontje wist iedereen die ik ken wat het werd, maar dat vind ik niet zo leuk. Dan is het voor niemand meer een verrassing.
Ik ben benieuwd wat je van The Passion vindt. Hij duurt niet heeeel erg lang. Ik geloof twee uur of zoiets.
Hoe is het met je vader? Gaat het al iets beter met hem? Ik hoop het. Ga je nog wat doen van het weekend? Ik heb geen plannen, behalve lekker niets doen! Tot gauw (hoop ik)!
Heel veel liefs van Leah

Ha die Leah!

Vandaag lekker vrij dus zit ik lekker vroeg achter de pc. Ik ben nu aan het voorbereiden (dus studeren) voor mijn cursus in november. Is wel vroeg maar beter zo dan dat ik daar niets weet. Dan voel ik me zo stom. En ik moet op mijn werk alvast oefenen dus de theorie doe ik nu al. Het gaat om een cursus zodat ik ook schimmelinfecties kan typeren. Dus kan ik al bacterien, parasieten, tbc en straks ook schimmels! Daarna weet ik alles en ga ik me toeleggen op een van de vier om daar meer kennis van te krijgen, maar de rest blijf ik ook doen. Zo wordt ik een manusje van alles hahahaha!

Wat jammer dat je kleine er geen zin in had. Maar wie weet de 18e! Wel al snel weer een echo, leuk hoor. Maar het maakt het wel spannend zo. Joepie ik mag het ook weten! Dat vindt ik erg leuk.

Ik ga morgen the passion kijken..... spannend.

Ik vier mijn verjaardag ook nooit. Ten eerste heb ik geen echte vriendinnen meer kennissen en vindt ik het maar vervelend. Ik sta in de belangstelling en moet het voor iedereen leuk houden. Ik maak het mensen altijd naar hun zin maar dat is dan zo vermoeiend dat ik er geen zin meer in heb. Dus alleen mijn ouders, broers, en schoonouders/-zus komen dat vindt ik druk genoeg!

Met mijn vader gaat alles goed alles is genezen en hij voelt zich ook weer goed.

Dit weekend ga ik ooklekker niets doen, heb de afgelopen tijd zoveel gedaan dat ik niet aan rusten gekomen ben en dat ga ik nu lekker goedmaken. Ik vindt het nu toch wel weer spannend worden ookal wil ik er niet te veel aan denken: ben ik zwanger of niet???? Ik ben sinds maandag erg moe maar dat kan ook stress zijn. Mijn borsten zijn normaal een dag na mijn ei zeer gevoelig en pijnlijk en dat was dit keer helemaal niet! Alleen iets zwaarder maar sinds vandaag begin ik ze wel te voelen. Nog 5 dagen dan weet ik meer hoop ik. Het is dan woensdag en heb ik een belafspraak met de gyn. Dus misschien test ik s'ochtends wel dan kan ik het haar direct vertellen mocht het zo zijn.

Hoe bevalt jullie nieuwe huisje trouwens???? Daar heb ik niet meer naar gevraagd en schiet me ineens te binnen(ik schaam me diep). Ik ga lekker genieten van het weer op de balkon dus ik spreek je gauw weer!!!

Heel veel liefs CLaudy

Hoi Leah!!!

Daar ben ik weer. Ik heb hem gezien! The Passion of Christ.

Mijn god wat een goede film zeg. Het raakt je echt zo goed hebben ze het gemaakt. Je gaat bijna denken dat ze er persoonlijk bijwaren. De emoties spetteren ook van het beeld af. Ik voelde echt alles. Bij dat stuk waarin ze hem geselen heb ik vreselijk gehuild! En dat terwijl ik nooit gehuild heb bij een film hoe zielig ook.... Maar hier voelde ik de pijn van vooral zijn moeder, weet je wel die moedergevoelens enzo. En wat voor een pijn moet Hij gehad hebben. Kan het bijna niet beschrijven, al die gevoelens. Hoe kunnen mensen dit elkaar aan doen, en toch zie je het nu ook met alle oorlogen enzo. Zij het niet zo bruut maar het is er nog steeds. Nou ik heb weer voldoende stof om over na te denken .......

Tot gauw!!
Liefs Claudy

Terug
Bovenaan