Voor controle bij de gyn geweest:

Vanmorgen bij de Gyn geweest. Stuwing zit er dus nog wel maar niet extreem. Verder nu zetpillen meegekregen voor als de pijn weer hevig word. Maar hoop ze niet te hoeven gebruiken. Heb mn beklag gedaan over die hork van de vorige keer en deze gyn zei dat het ook geen probleem was als ik bij hem op het spreekuur kwam. Dit was een prettige man dus dat scheelt weer.

Moet over 2 week weer terug komen. Mn bloed is 3 week ook geleden geprikt.. En nu zei deze gyn ineens dat mn HB te laag was, terwijl ze dr toen niks over gezegd hebben. Grrr.

Nu dus opnieuw HB geprikt en als dit nog te laag is dan moet ik aan de staal tabletten. Ook urine word nu weer gecontroleerd. En als er afwijkingen zijn dan horen we het wel.

Hij zei ook dat we een erg druk / levendig kindje hadden... En maakte er nog een grapje over... Als het kindje nu zo druk is dan heeft het die energie vast verspilt en zal het na de geboorte vast rustiger zijn... Hihi wij lachen natuurlijk want gaan er vanuit dat dit gewoon bij et kindje hoort. Dus dat beloofd wat. Lol.

Fijn dat het met de nieren meevalt. En ook goed om te weten dat je de volgende keer weer bij hem mag komen.

En nu maar hopen dat het bloed en de urine ook goed zijn!

fijn dat het beter gaat!
en heel goed dat je naar deze gyn mag blijven gaan! als ik eventueel naar de gyn zou moeten ga ik naar een ander ziekenhuis als de gyn die ik bij de bevalling van mn zoontje had er nog is! dat was een beest gewoonweg, kon geen Nederlands en dacht volgens mij dattie in de slagerij bezig was ofzo... die zit dus echt NOOIT meer aan mij! of ik moet zeker weten dat ik hem niet krijg...

het is trouwens wel vaak dat als je kindje in de zwangerschap heel druk is, dat hij dan alstie geboren is rustiger is! mijn zoontje was heel rustig in de zwangerschap en is toen hij op de wereld kwam los gegaan hihi en hij is nu nog heel druk! hij is 1,5 nu... nu heb ik een druk kind in mn buik dus hopelijk straks een rustigje hihi!!

Fijn dat je een leukere gyn had!

Wist je trouwens dat als je HB te laag is, dat een een ijzer tekort, maar ook aan een vit B12 tekort kan liggen? Je moet dan dus even vragen waar je te weinig van hebt.
Vooral bij vegetariërs of mensen die weinig vlees en vleesvervangers eten komt vit B12 tekort nogal eens voor.

Onze baby is ook echt een drukte maker! Ik kan hem/haar al vanaf eind week 16 voelen en mijn man ook al vanaf eind week 19!
Misschien wordt ie wel een danser(es)!

Terug
Bovenaan