Voor controle bij de verloskundige geweest

Hoi meiden,

Na 5 weken ben ik weer bij de verloskundige geweest!! Alles is goed!! Nu hoef ik pas over 4 weken terug te komen! Dan ben ik ruim 35 weken zwanger en krijg ik een groeiecho! Die zit bij ons standaard erbij. Als ik me niet goed voel mocht ik eerder bellen om lamgs te komen. Bij ons zijn ze de pranatale controles anders aan het indelen. Hebben jullie dit ook?? Ik vind 4 weken best lang wachten.

Hoe is het met jullie?

Donderdag voor de laatste keer na 3 weken en vanaf dan mag ik om de 2 weken komen. Ben nu 34 weken.

Maar fijn dat jullie weer zijn goedgekeurd!

Bij ons is tot 25 weken om de 4 weken, daarna om de 3 weken, vanaf 30 weken om de 2 weken en vanaf 36 weken iedere week. Maar groeiecho is bij ons weer niet standaard. Raar dat het overal zo anders is..

Das wel weer laat ja.
Ik was met 27 weken geweest, toen met 30 weken weer, kreeg ik prik en bloed afnemen , daarna met 33 weken en nu moet ik volgende week met 35 weken weer. Dan gaan we het hebben over de bevalling en moet ik mijn geboorteplan afhebben.
Geen groei echo helaas, maar de baby is al ingedaald.

mm ik heb een afspraak over 3 weken! maar heb dan geen groeiecho die deden ze niet bij ons best jammer.alleen als het er niet goed uitziet of ze denken dat de baby niet goed groeit.
fijn dat alles goed was. xxx

Terug
Bovenaan