Voor Corina en Aadje

Hoi meiden,

Ik heb jullie verhalen gelezen en wilde even zeggen dat ik jullie kanjers vind, hoe jullie met je verlies omgaan. Zo'n positieve instelling zouden we allemaal moeten hebben. Ik weet in elk geval dat het een goede stimulans is voor anderen om in elk geval positief te blijven en in de toekomst te blijven geloven. Ik hoop dat jullie beiden spoedig met een kindje bekroond worden, ik gun het jullie van harte! (En natuurlijk alle andere dames op het forum ook)
Veel liefs van Anna

Hi Anna,

Wat een lieve reaktie.
Het is natuurlijk niet niets allemaal en daarom is zo een forum ook zo fijn. Je kunt elkaar een betje een stimulans geven en vooral ook het begrip wat ieder op zijn eigen manier nodig heeft.

Groetjes,
Corina

Heel lief van je!

Wat bij mij ook een beetje (heeft) mee(ge)speelt is inderdaad dit forum.
We gaan er natuurlijk allemaal op een andere manier mee om, maar we hebben daarentegen ook een hoop gemeen met elkaar en er is altijd wel iemand, zoals nu blijkt met Corina en mij, die een beetje hetzelfde denkt en voelt als jij.
Heel cliché, maar je vindt hier toch een stuk herkenning terwijl het ergens toch ook lekker een beetje anoniem is.
Niemand die je kent dus plaats al je verdriet en boosheid maar, geweldig vind ik dat.
Door mee te lezen en af en toe zelf te reageren of een stukje te plaatsen heb ik ook een hoop van me af kunnen zetten. Natuurlijk heb ik veel gesproken met mijn man en familie en vrienden, maar dit forum heeft ook een belangrijke plaats ingenomen.
Als het nou nog wat sneller zou zijn....haha!

Maar om terug te komen op jouw berichtje, het duurde wel even voor ik zo kon denken hoor! Maar als je een week in het ziekenhuis ligt met weinig te doen wordt je wel min of meer gedwongen om jezelf eens goed onder de loep te nemen.
In ieder geval ben ik weer goed met mezelf in evenwicht gekomen en dat voelt prima.
En wie weet wat de toekomst brengt?
Ik zie het in ieder geval niet somber in!

Groet van Aadje

Terug
Bovenaan