Hoi meisjes,
Zit net alles weer te lezen en had vooral voor jullie een vraagje.
Corina, hoe is het met je? Hoe ging het vandaag in het ziekenhuis?
Om het plat te zeggen, heb je ze een poepie laten ruiken daar?
Zoiets neem ik me ook altijd van te voren voor en ik kom altijd weer met vragen naar buiten die ik had willen stellen, stom he.
Ben in ieder geval erg benieuwd!
Had jij nou evengoed wel voor chromosomen- en stollingsonderzoek al bloedgeprikt? Want dat ben ik even kwijt.
He, Monique, ik lees net ergens dat jij in januari langs kan komen voor de uitslag. Hebben ze bij jullie dan spoed gezet achter het chromosomenonderzoek, want ik heb daar half oktober voor geprikt en dat zou drie maanden duren hadden ze gezegd.
Maar goed, wel fijn dat je weet wanneer je langs kunt komen.
Zelf zal ik begin februari meer weten.
Begin het toch wel spannend te vinden, moet ik zeggen.
Nou, ik ga mijn spullen gauw uitpakken.
Kom net terug van de sportschool. Ben wezen zwemmen en heb daarna een massage gehad, heerlijk. Wat zal ik lekker slapen.....
Ariane
Zit net alles weer te lezen en had vooral voor jullie een vraagje.
Corina, hoe is het met je? Hoe ging het vandaag in het ziekenhuis?
Om het plat te zeggen, heb je ze een poepie laten ruiken daar?
Zoiets neem ik me ook altijd van te voren voor en ik kom altijd weer met vragen naar buiten die ik had willen stellen, stom he.
Ben in ieder geval erg benieuwd!
Had jij nou evengoed wel voor chromosomen- en stollingsonderzoek al bloedgeprikt? Want dat ben ik even kwijt.
He, Monique, ik lees net ergens dat jij in januari langs kan komen voor de uitslag. Hebben ze bij jullie dan spoed gezet achter het chromosomenonderzoek, want ik heb daar half oktober voor geprikt en dat zou drie maanden duren hadden ze gezegd.
Maar goed, wel fijn dat je weet wanneer je langs kunt komen.
Zelf zal ik begin februari meer weten.
Begin het toch wel spannend te vinden, moet ik zeggen.
Nou, ik ga mijn spullen gauw uitpakken.
Kom net terug van de sportschool. Ben wezen zwemmen en heb daarna een massage gehad, heerlijk. Wat zal ik lekker slapen.....
Ariane