Voor Corina

Hoi Corina,
Dat wordt toch weer duimen draaien voor je, denk ik.
Ik probeerde er minder mee bezig te zijn, en dat lukte ook wel  maar die paar dagen voor de NOD zijn zoooooo spannend!!!
Borsten zijn een van de eerste tekenen maar ja zoals je zelf al schrijft kan een lichaam erg vreemd doen.
Ik voelde wel iets, komt ze nu mee zul je misschien denken, maar ik durfde niets te voelen. Vorige maand meende ik ook iets   te voelen maar dat was vals alarm!!
Dus wie weet.......................
Ik zou net als jij ook wel de eerste weken slapend willen doorbrengen, gaat de tijd lekker snel, maar ja die vlieger gaat niet op.
Ik werk ook maar drie dagen in de week dus ben veel thuis, en ik heb altijd tijd over.
Heb vanochtend nog even snel een clear blue test gehaald en die was ook positief, volgende week doe ik er nog een, en dan bel ik naar de gyn voor een echo met 7/ 8 weken.
Ik merk wel dat luchtjes me irriteren ( parfum dan he) en dat had ik bij de zwagerschap van mijn zoontje ook, verder alleen vage steekjes en een droge mond.
Nou meid genoeg over mezelf, ik ga heel hard voor je duimen en ik hou het forum in de gaten.
Liefs en een dikke  van Annemarie

Hoi Corina,
Over 10 minuten is het D day voor jou!!
Spannend, ik hoop zo voor je dat er vandaag goed nieuws is!!
Ik duim voor je en hou het forum goed in de gaten.
Heb nu nachtdienst, pfffff valt niet mee, en ik vraag me af of het wel goed is voor een prille zwangerschap maar ja zal wel moeten.
Liefs Annemarie

Lieve Annemarie,

Ja ik ben een dag over tijd maar ik voel me nu dus helemaal niet zwanger.
het zal deze keer wel weer wat anders zijn maar ik ben nooit pas na 29 dagen weer ongesteld. Ik zal dus nog even geduld moeten hebben en anders kan ik het maandag gelijk voorleggen in het ziekenhuis.

Hoe gaat het nu met jou?
Geniet je een beetje?

Knuffel,

Corina

Hee Corina,
Dat is wel raar, onzekerheid is  zo erg!
Ik had na mijn cur nog geen echte regelmatige cuclus.
Waarschijnlijk ga je om   het kwartier naar het toilet om te inspecteren of er al wat is.
Nou vreemd hoor, wel fijn dat je maandag een afspraak hebt in het zh,   mocht je dan nog niet ongi zijn, kunnen ze meteen effe checken wat er aan de hand is.

Ik heb vanochtend nog een CB test gedaan en die was echt super positeif, de blauwe plus verscheen al na +/- 10 sec. Pffffffff gelukkig, maar ik ben nog erg onzeker.
Ben echt zo bang dat het weer misgaat.
Morgen ga ik de huisarts bellen voor een verwijsbrief voor de gyn en ik probeer een afspraak te maken rond 6,5/ 7 weken.
Nou meid, succes met af wachten,
liefs Annemarie

Lieve Annemarie,

Wat is het spannend voor je he?
Voel je je goed of sta je spugend boven het toilet en staan je borsten op springen...haha.
Ik wacht nog tot zaterdag (als ik dat red) en als ik dan nog niet ongi ben dan gooi ik er ook maar een test tegenaan. Ik ben altijd regelmatig ongesteld tussen de 26 en 28 dagen alleen toen ik net stopte met de pil was het 2 x 30 dagen.
Vandaag is het al weer 30 dagen en nog geen gevoel dat er ongi aan gaat komen maar u never know... Ik las net ook dat Caroline zwanger is.... Het lijkt wel of het zwangervirus in de lucht hangt... Misschien kom ik er dan toch bij...
Ok als ik vanmiddag niet ongi ben haal ik alvast een test voor morgenochtend.

Je hoort het nog,

Corina

He Corina,

JE BENT OVERTIJD!!!!!!

Oei wat spannend weer, laten we hopen dat het morgen positief uitvalt, ik zal in iedergeval wel even kijken morgen want ik ben zoooo nieuwschierig.
spannend hoor, overtijd klinkt wel heel goed hoor.
Wie weet wordt het je gegunt en gaat het dit keer goed, stel je nou eens voor.

oei,oei,oei,oei.......

Succes morgen.

Ik denk aan je liefs Bibi

Hee Corina,
Het wordt met de dag spannender zeg, knap van je dat je kunt wachten met testen.
IK ben heeeeeel erg benieuwd en ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent en dat we gezellig verder kunnen "kletsen" op het december forum, waar het nu nog vrij rustig is.

Ik heb eigenlijk weinig klachten, mijn borsten zijn wel wat gevoelig en flink groter, maar en moet regelmatig plassen, maar verder eigenlijk weinig kwaaltjes  behalve dan dat ik erg nerveus ben of het allemaal wel goed zal gaan. De kwaaltjes begonnen toen ik van mijn zoontje zwanger was bij 6,5/ 7 weken.
Heb net een verwijsbrief gekregen van de huisrarts en meteen een afspraak gemaakt op 4 mei, over 3 weken dus.
Dat worden spannende en lange weken.
Ik zal wat minder vaak op het forum actief zijn, maar dat is gewoon voor mezlf, ik ben echt zoooo bang dat het misgaat. Maar dat begrijp je vast wel.
Nou ik duim heel erg voor je en ik hoor het wel.
Liefs Annemarie

Terug
Bovenaan