voor Corina,

Lieve Corina,

Ik weet dat je vanmiddag weer naar het AMC moet en ik wil je dan ook al het goede toewensen hoor.

Sterkte, succes en wat dan ook, maar laat even weten hoe en wat als je terug bent, okè?

veel liefs Hester

Lieve Hester,

Lief dat je er aan denkt.
Ik ben inderdaad geweest en de uitslagen van de onderzoeken waren in ieder geval helemaal goed. Alleen op de echo zagen ze toch nog een stukje weefsel zitten en ik moet dus volgende week weer terug voor een echo en dan nemen ze waarschijnlijk de beslissing of ik alsnog een curretage ga krijgen. (ik verwacht het niet) Voor de rest is mijn arts er ook bij gekomen en we hebben nu een afspraak voor 27 juni zodat we over de toekomst kunnen gaan praten. Daar was ik wel een beetje teleurgesteld in omdat ik nu graag antwoorden wilde maar ze wil graag dat ik eerst hersteld ben van mijn miskraam en ik ga zelf begin juni op vakantie dus vandaar de late afspraak.
Ik hoop gewoon enorm dat ik op 27 juni groen licht krijg over de mogelijkheden die er voor ons nog zijn. Voor nu trekken we dan nog maar even de condooms weer uit de kast (die dingen zullen bijna weggerot zijn hahahaha) en dan volgende maand zien we wel weer want tja ik kan ook geen eeuwen de tijd nemen.

In ieder geval gaat het al weer stukken beter ben alleen nog wel erg moe maar dat zal ook weer goed komen.

Groetjes,

Corina

Hoi Corina, ik moet zoveel aan je denken en ik wilde eigenlijk een oproepje voor je plaatsen toen ik dit berichtje van je tegenkwam. Ik ben blij dat het weer wat  beter gaat met je! Meid, wat heb jij een tegenslag! Wat waren dat voor onderzoeken die je had gisteren? Om te kijken of alles 'schoon' was, of om te onderzoeken waarom het steeds fout gaat? Jij had toch het chromosoomonderzoek al gehad? En waarom moet je nu verder met condooms dan?
Sorry hoor, je zit vast niet te wachten op zoveel nieuwsgierigheid, als je niet wilt antwoorden ook prima natuurlijk!

Ik wens je heel veel sterkte, bij het opnieuw moeten verwerken    van zo'n groot verlies en bij het wachten op 27 juni, en de moed om door te gaan (niet alleen voor jou, maar ook voor je partner natuurlijk!)

Liefs, el.

hè Corina,

Wat jammer zeg, dat je nog geen duidelijke antwoorden hebt gekregen. Ik kan me voorstellen dat je daar een beetje van baalt.

Maar net als Qwebbel, vraag ik me af waarom je dan de condooms wil afstoffen.

Kan het nu dan niet zonder????(Scheelt weer afstoffen)

Waar ga jij trouwens heen met vakantie?

Ik hoop dat je inderdaad niet alsnog een curretage moet hebben hoor, dat lijkt me ook erg .

in ieder geval heel veel liefs en ik hou je in de gaten hoor.

Hester

He Meiden,

Nee hoor jullie vragen zijn niet teveel.
de reden dat wij de condooms gaan afstoffen is toch omdat ik de laatste keren zo snel zwanger ben geraakt en ik dus eerst een gesprek met mijn arts moet hebben over de toekomst. Het is nu wel duidelijk dat ik het vruchtje niet vast kan houden en dat ik daar waarschijnlijk wat hulp bij  nodig heb. Daarom kan ik nu beter mijn lichaam even een maandje rust geven en wachten op het gesprek (die ik trouwens toch naar 6/6 heb gezet) Ik heb net de vluchttijden opgevraagd en ik kan dus mooi daarvoor nog terecht omdat 27 juni vriendje in het buitenland zit. Ik ga 6 juni 2 weekjes naar Tenerife samen met vriendje, vriendin en haar man en de kleine.
Lekker genieten dus.
De onderzoeken die ik gisteren heb gehad zijn de aanvullende stollingsonderzoeken en dus de echo.

Tot snel,

Corina

Hai lieve Corina,
Allereerst wil ik me even excuseren dat ik niet echt eerder een berichtje hebt geschreven, zelfbescherming voor mijn eigen angsten voor een miskraam.
ik wil even laten weten dat ik met je meeleef en dat ik heel erg hoop dat het toch echt een keer wel goed mag gaan.
Hopelijk hoeft er geen curretage aan te pas te komen en hoop ik dat het wonder jullie snel mag toekomen
Liefs Annemarie

Hoi lieve Corina,

Ik geloof dat ik helemaal niet had gereageerd op jouw verhalen van de laatste tijd-
Het zit je echt niet mee hè! Ben je eerst weer hartstikke blij en voor je het weet zit je weer op een donkere wolk. Het klinkt misschien raar als ik dit schrijf, maar ik ben  ook nog steeds niet zwanger. Ik weet dat dat soms een bepaald gevoel van verlichting geeft als je bij jezelf denkt, gelukkig ik ben niet de enige. In jouw situatie denk ik
als je dan eenmaal weer zwanger bent hoop je toch echt wel dat het eens goed mag gaan. Helaas de natuur heeft het anders met ons voor. Toch moet er een dag komen dat het met ons ook  eens goed gaat en  "ze  zeggen" dat we dit dan allemaal weer snel vergeten... (al heb ik daar zo mijn eigen visie op).  

Terug
Bovenaan