voor costa

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

herken je me nog, weet je nog wie ik ben...........

ik zag je berichtje staan en vroeg me af hoe het met je ging, zoalng niets meer van je gehoord....

ik las dat het nog steeds niets raak is, baaaalen is dit.... gun het je zo graag!!!!!
af en toe is het erg oneerlijk he.......maar blijf hopen meid .... probeer positief te blijven..
en wie weet op een dag , dan lezen we goed nieuws.. en na die dag kijk ik uit...

hoe is het voor de rest, woon je nog steeds in jullie huisje in het bos.. of gaan jullie verhuizen, daar had je het toen der tijd over..............

en wbt werken gaat dat een beetje...

met mij is alles goed..

he meid een dikke knuffel...

liefs tobi

Hoi Lieverd!!
Ja ik volg je nog steeds hoor! Alleen zijn wij er niet meer zo mee bezig. Af en toe (gelukkig is dat echt maar heeeeeeel af en toe..) heb ik wel even een rotbui maar dan schrijf ik dat hier even van me af .
En ik lees ook af en toe es wat.

Ik werk nu halve dagen in Oudenbosch sinds 2 weken en dat gaat leuk, alleen is het voor ca. 3 maanden. We staan ingeschreven voor Heijningen en dat gaat heel snel zeggen ze dus misschien nog een zomer hier en dan verhuizen...

Meid, ik geniet met je mee. Sorry dat ik weinig van me laat horen maar ik vergeet jullie echt niet hoor, volg jullie met de week!!!
Geniet van die kleine in je buik want voor je het weet zegt het al "mama"....haha!!

Liefs Costa

Terug
Bovenaan