Voor Cotty

A

Anoniem

Guest
Hee Cotty,

Ik merkte net dat ik nog niet had gereageerd op je goede nieuws.
Bij deze wil ik je laten weten dat ik heel erg blij voor jullie ben dat alles goed blijkt te zijn.

Zoals je schrijft mogen wij ICSI-ers stiekem wel extra blij zijn dat we zwanger zijn.
(niet om andere meiden voor het hoofd te stoten hoor....)

Ben jij in Nederland behandeld?
Wij hebben op advies van onze gynaecoloog ons laten doorverwijzen naar Dusseldorf.
Onze eerste poging was "gelukkig" raak en van de 2 embryootjes die zijn teruggeplaatst is er een blijven leven. Ik ben nu 10 weken en 4 dagen zwanger.

Heel veel groetjes Marieke

PS geniet heerlijk van dit goede nieuws...

Hey Marieke,
dank je wel voor je berichtje!

Wij zijn in Nederland behandeld (Voorburg, Reinier de Graaf Groep). Een heel fijn ziekenhuis en vooral hele fijne mensen... Ook in deze rottijd zijn zij echt een steun geweest voor ons!

Morgen krijgen we nog de uitslag van de bloedtest, dus het is nog even spannend....

Weer duimen dat we morgen onze roze wolk weer op mogen stappen....

Hoe voel jij je verder??

Lfs Corry
12+6

Hee Corry,

Ik duim voor je dat alles goed blijkt te zijn met je bloedtest vandaag en dat je idd weer op die roze wolk mag stappen. Laat je het weten?

Ik merk dat ik mezelf wel iets beter voel als de eerste weken van mijn zwangerschap.
Ik heb tot de 10de week Utrogestan moeten gebruiken van mijn gynaecoloog en nu ik hier een weekje vanaf ben lijkt het ook beter met me te gaan.
Toch blijf ik heel erg moe en als ik me teveel inspan krijg ik last van hoofdpijn en migraine. Maar aangezien ik nu geen werk meer heb hoef ik me gelukkig niet al teveel in te spannen.

Ik heb al een zoon van bijna 2,5 jaar dus soms is het best wel pittig.
Hij kan mijn aandacht heerlijk opeisen en dan ben ik blij dat het 's avonds 19:00 uur is zodat hij lekker kan gaan slapen. (erg he)

Ik duim  voor goed nieuws voor jullie.

Groetjes Marieke

Terug
Bovenaan