voor Crienie

Hai Crienie,

Mijn nod is 14 juli en dan ben ik dus op vakantie in Griekenland, ik ben er alleen niet zo zeker van of het allemaal wel goed is gegaan deze maand.

Ik baal er echt stevig van om het zacht uit te drukken!!! want ik heb dus eigelijk vanaf het begin met ovulatietesten gewerkt en ben daar wel tevreden over hoor maar de laatste paar maanden was mijn eisprong op dag 12 en later 2x op dag 14 dus ik dacht zal deze maand ook wel zo zijn niet dus.

Nu was/ben ik vreselijk verkouden en heb stevig de griep, werd dit afgelopen weekend ziek dus was er niet helemaal met mijn koppie bij ik merkte wel dat ik 'last' had van dat vruchtbare slijm maar ik dacht woensdag is mijn eisprong dag maar voor de zekerheid toch wel zondagnacht geklust,..ziek of niet als je iets graag wilt!!!

Ben toen woensdag met die ovutest begonnen maar hierop zag je niks terwijl dit de andere maanden wel goed was gegaan, toen maar weer donderdag misschien iets later omdat ik ziek ben??!!! weer niks en nu vandaag vrijdag nog niks en nu doe ik morgen geen ovutest meer want dan is het dus wel gewoon eerder geweest afgelopen weekend dus en heb alleen zondag op maandag nacht geklust en woensdag dus ben bang dat het niks wordt!!!

jammer snik,.... want het leek me zo leuk, wij met zijn tweetjes op vakantie, dan de 14 mijn nod en dan ...wel of niet ongi worden, neem wel een cb test mee, zag het al helemaal voor me als in een sprookje: wij samen terug naar Nederland en dan zeggen dat we een heeeeel leuk souveniertje hebben meegenomen leek me zo leuk om het op deze manier te vertellen!!

Ik hoop niet dat ik ongi wordt op vakantie lijkt me zo lastig niet prettig met zwemmen enzo, dat is het enige lastige dat ik nu niet meer de pil heb want die kun je zo lekker "doorslikken" als dit je beter uitkomt bijv met je vakantie, nou dus een niet al te best vooruitzicht zoals je kunt lezen, hopelijk heb jij meer geluk.

Beetje lang verhaal maar moest het ff kwijt ik ben nu dus al dagen ziek thuis en heb niet veel kunnen kletsen met iemand behalve hier dus en verder weet niemand er iets van dus kan er met niemand, behalve mijn man natuurlijk overkletsen maar "girl talk" is toch anders...

Hoe oud is je zoontje ook alweer?
Ik lees het zo wel weer!

Liefs: Chili xxx
 
Hoi Chili

Toen ik ziek was was mij eisprong ruim 3 dagen LATER dus ik zou nog wel een keertje testen als ik jou was. Ik had altijd dag 13 de strepen en toen ik ziek was op dag 16.

Succes
Lot
 
Hoi Lot,

Goed dat je dit ff meld dan ga ik morgenochtend zeker nog maar zo'n test doen.

Mijn testen waren op en die krengen zijn best prijzig maar omdat ik al wat "OUDER" ben vind ik dat ik ze wel verdien!!hihi dus nou moest mijn man ze bij de drogist halen, zegt ie weet je dat die testen 30,= euro kosten?? ikke ja!!! ( zijn wij toch waard!!)

Ik gebruik ze zorgvuldig en heb er de vorige keer die tevens de eerste keer was dat ik ze aanschaften 4 maanden meegedaan dus dat valt mee!! maar nu heb ik er al 3 verbruikt en morgen wordt het numero 4 alweer hopelijk is het daarna niet meer nodig en heb ik er zelfs 3 niet nodig gehad.( zitten per 7 in een doos)

bedankt voor de tip!

groetjes: Chili
 
Hoi Chili, ik begrijp het hoor. Ik vind het kletsen hier ook ontzettend leuk. Weet je wat grappig is? Ik had ook gehoopt na de vakantie (ik ga 17 Juli naar Kroatie) het te kunnen vertelen onder het mom van een souvenier. Nou waarschijnlijk ook niet dus. Ik had net iets raars. Ik veegde mij af en er kwam wat roze/slijm/bloed mee. Ik dacht ik zie het niet goed en deed het nog eens en het was er weer heel licht. Dus ik mijn liefde gebeld en geroepen dat ik dan eindelijk ongesteld ben en dat we voor een nieuwe ronde gaan. Ben ik nu dus ruim 3 uur verder, is er niets meer! Ik word er gek van. Misschien zet het nog door. Ik denk niet dat het een innestelingsbloeding is, want dat zou toch niet meer kunnen met nod de 17e Juni? En trouwens we hebben niet echt meer geklust.... Wegens onregelmatige wektijden en doodmoe zijn en ook angstig dat het juist losgaat het vruchtje (mijn liefde) na het vrijen, omdat het allemaal zo raar is gegaan afgelopen weken.

Mijn zoontje is net 7 en ik heb ook een dochter van net 13.... Ook wij willen dus een 3e kindje. Overigens was ik van de andere 2 dus meteen zwanger (na pilgebruik).
En oh, ja ik ben dus 33 jaar. Wat noem je oud? En heb jij al kinderen?

He, en anders gaan we samen door naar weer een ronde ok? Wel gezellig...
 
Hoi Crienie,

Het werkt zo verslavend he dit forum want ik ben ziek maar zit al vanaf half 9 met kleine tussenposses achter mijn computer!!

Wat vreemd dat rose goedje ik lees wel eens dat de innessteling tot +/- 7 dagen kan duren dus ik weet het ook niet precies?? ben bang dat we samen naar de volgende ronde gaan! hoeveelste ronde is dit van jou?

Ik durf het bijna niet te zeggen ...wat is oud net zo "oud" als jij!!! hahah

33 jaar, ik heb nog geen kinderen maar heb al wel 17.5 jaar dezelfde man maar nooit eerder de stap durven zetten.

Wat leuk dat je even oud bent, niet dat ik dit mega oud vind maar gezien het feit dat het wel ff kan duren voordat het "raak" is ben ik er wel meebezig zo van had ik niet eerder moeten beginnen, zal het wel lukken? etc etc. maar nu ik lees dat jij voor je derde kindje gaat dan denk ik ach er zijn wel meer mensen die later beginnen alleen weet jij zeker dat je zwanger kunt raken en ik niet en dat houdt mij ook wel bezig.

Ben wel benieuwd in welke omgeving je woont???

Tot zo Chili xx

 
Lekker ben jij hoor, wij oudjes moeten het er maar van hebben, al die jonkies op het forum hahhahhaaahaha.
Ach inderdaad, wat is oud he?
Ik woon in de omgeving Noord-Holland. En dan natuurlijk mijn wedervraag; en jij?
 
Als je wilt mag je wat specifieker zijn hoor, als je het niet erg vind.

En ik durf het bijna niet te zegen , maar dit word mijn 2e ronde dan.
Maaaar, tot op heden zet niets door, stom he? Ik was juist blij(raar he? met een ongie blij zijn) dan wist ik tenminste waar ik aan toe was. Maar het is nu afwachten of het doorzet. Overigens had ik ook bij mijn dochter een innestelings bloeding dagen na mijn nod en zelfs toen ik dus wel al positief had getest...
p.s. ik heb 3 katten en 3 goudvissen hahhaa mijn liefde wil weer een hond, maar daar hebben we nu geen ruimte voor. XXXCrienie
 
Terug
Bovenaan