Voor Crienie

A

Anoniem

Guest
Wat heerlijk zwanger van een derde. Nou dat heb je ook zeker verdiend en daar mag je ook zeker trots op zijn. Voel je je goed?
Het eerst uitstrijkje van pap3a en 6 weken later pap3b. Toen ze het weefsel hadden onderzocht na de operatie bleek het cin3 te zijn ( laatste fase voor daadwerkelijk kanker). Daar schrokken we erg van en je wordt dan erg met je neus op de feiten gedrukt ( maar ja dara hoef ik jou niets over te vertellen). Ondanks dat we na 1 keer pap1 weer zwanger mochten worden is het dus niet gelukt en in maart krijg ik mijn volgende uitsrijkje. Als dat niet pap1 is mag ik dus weer niet zwanger worden. Je begrijpt een enorme druk en spanning. Bij mijn zoontje ben ik eigenlijk gelijk zwanger geworden en dat het nu 'zolang' duurt worden we erg onzeker van.
Maar ik hou jou verhaal in mijn achterhoofd en zal het vanavond ook aan mijn man vertellen dan zal hem ook weer wat moed geven.
Nogmaals bedankt en geniet van je welverdiende zwangerschap.
Liefs

Lieve Inge,
de tranen stromen over mn wangen, omdat het heel herkenbaar is en ik blij ben dat je iets aan mij verhaal hebt.
Ik hoop voor je dat alles goed is.
Weet je, soms vergeet je de dingen wat. Of stopt ze wat verder weg, maar verhalen zoals die van jou brengen de herinneringen boven en dat is juist goed.
Het maakt je iedere keer weer dankbaar voor het ware geluk in je leven en dat is het delen van liefde met je gezin, familie en vrienden.
Je ziet een kleine handreiking dmv het delen van een ervaring kan een ander weer helpen.
Toch iets om bij stil te staan.
Veel kracht, licht en liefde,

Crienie

Lieve Crienie!

mooie woorden en ze kloppen!!! fijn he dat je elkaar toch kunt helpen door je eigen verhaal te vertellen!

Inge veel sterkte!

Liefs; Chili x

Terug
Bovenaan