Voor Cyclaam

A

Anoniem

Guest
He meid

Vorige week schreef je dat je volgens het pendelen nu zwanger zou zijn.
Als ik het goed heb  is je NOD vandaag en nou is mijn vraag natuurlijk; Hoe is het??  

Bij mij is er ook voorspeld dat ik nu zwanger zou zijn, mijn NOD is (als het goed is) maandag maar heb vanmorgen al krampen gehad die lijken op menstruatie krampen. Mijn hoop wordt dus steeds kleiner.

Ben benieuwd of het bij jou klopt!!

Liefs Jessy

He Jessy,

Wat goed dat je er nog aan gedacht hebt!!
ik heb van dinsdagavond t/m donderdag krampen in mijn onderbuik gehad.
Vanaf vrijdag was dat over. Verder geen voortekenen van ongesteldheid, bijv. wat bruine afscheidind, die kondigt het normaal altijd aan.
Heb gevoelige tepels en verder eigelijk nergens last van.
Vanmorgen nog geen tekenen dus ik moet afwachten, ben pas sinds juni met de pil gestopt dus voor het zelfde geld ben ik nog aan het 'ontpillen' en duurt het gewoon langer voordat ik ongesteld wordt, vorige keer duurde dat dus 35 dagen en die zijn nu om...

Ik wil me niet gek maken, wacht dus nog maar af en ga nog niet testen voorlopig.
Zal duimen voor jou maandag!

Liefs,

Simone

Hoi Simone

Spannend hoor!! Ik begrijp dat je nog geen test hebt gedaan, hoe lang ga je wachten met testen?

Ik zit zelf nog maar in ronde 1 en denk dus dat maandag mijn NOD is. Heb me voorgenomen om pas volgend weekend te testen mocht ik nog niet ongi zijn voor die tijd!

Heb ook allerlei kwaaltjes, alleen is het z jammer dat sommige kwaaltjes bij zwangerschap én bij menstruatie horen!

Pff dat zwanger worden is een stuk ingewikkelder dan ze het voor doen komen!

Laat je het weten als je duidelijkheid hebt?

Liefs Jessy

Hoi Jessy,

Ik weet nog niet wanneer ik ga testen, aan de ene kant zou ik het nu al willen doen, maar ik wel mezelf nog maar even beschermen tegen teleurstellingen dus wacht ik nog maar even af en zie wel   hoe lang ik het vol houd.
En als ik lees dat een menstruatie soms erg lang op zich kan laten wachten na het stoppen met de pil dan is dat nog meer reden om te wachten, maar hoe lang ik dit volhou...???

Ik heb verder ook geen 'zwangerschapsverschijnselen' dus ja, wat moet je dan
Maar veel afleiding zoeken en het nog even uitstellen...

Tot nader bericht

Simone

He Jessy,

Hoe is het nu met jou?
jij had vandaag toch je NOD!!

Vertel vertel....

Bij mij is er nog niks, ik wacht rustig af, heb nog niet getest.

Groetjes,

Simone

Terug
Bovenaan