voor Cynthia hoe ging het met de pregnyl..

Heeee liefie,

Hoe ging het met de pregnyl spuit?? Hoop zo dat het is meegevallen, ik denk aan je, en sterkte nog even zo voor de inseminatie..

Hoop dat je je nu wat beter voelt en dat je hoofdpijn over is!!!!

lfs en een dikke knuf van mij

Heee Meissie,

Nou wij zijn dus gisteren naar de kraamafdeling van het ziekenhuis geweest, daar moest ik mij melden bij de receptie. Ze verwachtte mij al en ze namen het doosje met poeder en vloeistof mee om dit te mengen.

Daarna werd ik geroepen, broek los..........en daar ging die dan.

En ik voelde er dus helemaal niets van.

Dus viel heel erg mee zoals je begrijpt.
Mijn vriendin zij dat die pregnyl injectie pijn deed en vervelend was en dus zat ik me weer druk te maken om helemaal niets blijkt nu.

Wel voel ik me nog steeds hondberoerd, hoofdpijn is weg maar mijn maag.....bleh, ben misselijk en heb pijn in mijn rug en mijn buik is nog steeds beurs.
Ben vandaag ook maar thuis gebleven, even een dagje in bed bivakeren. Ik zat mijzelf gisteren erg in de weg achter mijn bureautje op het werk.

Lief dat je zo met mij meeleeft Mick, maar ja je bent ook gewoon een kanjer, dat weet ik na lange tijd natuurlijk wel!!!!

Spannende dag morgen dus.......om 11.45 uur word ik geinsemineerd.

Je hoort het wel van me!

LIefs,

Cynthia

Ga nu maar eens ff lekker douchen, en lekker rustig aan op de bank een dvdtje kijken ofzo.

Knuffel

heeee cynthia

Heb je ook beetje last van bibbers ofwel ben je al een beetje zenuwachtig. Wat de tijden betreft komt het goed uit ik moet half negen al daarna jij dus kunnen we duimen zonder dat de arts zich afvraagt wat we allemaal aan het doen zijn (hi hi)
Ik heb ook een ble dag  en heb af en toe een zakdoek nodig  van de hormonen en de stress voor morgen. Tot nu ben ik alleen maar bang voor de tandarts geweest maar dit vind ik tien keer enger kan je na gaan.
was het maar vast morgen middag dan waren we er van af geweest.

liefs rozemarijn  een een  voor morgen

Heee Rozemarijn,

Ja ik ben ook al behoorlijk zenuwachtig, maar mijn ervaring leert dat als ik me ergens superdruk over heb lopen maken , het altijd toch best meevalt. Dus.........ik probeer het maar over mijn heen te laten komen en verder hoop ik inderdaad dat het snel morgen middag is.

Na mijn traumatische HSG ervaring zie ik alleen maar op tegen die Eendebek. Maar goed dat zal vast ook wel weer reuze meevallen denk je niet.

Ik duim echt voor je meis, en ik vind het echt zo fijn dat er zoveel mensen zijn die dit voor ons beide doen, doet mij erg veel goed. Het moet haast wel lukken zo zou je zeggen.

Ik hoor jou ervaring morgen wel, en jij de mijne. Succes meis!

Liefs,

Cynthia

Terug
Bovenaan