Voor DAAN ROOS LINDE (friso comfort)

Hallo,

Wij gebruiken ook friso comfort in het begin hadden wij ook last van klonters en kloeten haha....maar wij hebben geen last meer....we doen er zelfs nutrix bij door (hierdoor schuimt het niet meer)

wij doen eerst heet water in de fles met direct koud water zodat het direct op goede tempratuur is, de voeding heb ik in zon bewaardoosje voor als je weggaat zitten en die schud ik dan boven de fles leeg, dan schud ik de fles zown minuutje heel goed en stevig....en dan hebben wij geen last van klontjes etc....

Deze manier van klaarmaken hebben we van de kinderarts, zij zei al tegen ons dat het slecht op losbaar zou zijn als je het op een andere manier klaar maakt.

Dank je voor de tip!!! Ga het straks uitproberen.
Ben benieuwd want dat scheelt weer een hoop tijd en geklieder.
Ook fijn om te lezen dat jij ook nutrix gebruikt ivm straks afbouwen van 5 naar 4 flessen. De comfort is al best dik en ik was bang dat het met nutrix helemaal niet meer vloeibaar zou zijn.
Dus nogmaals dank je voor de tips.
Groetjes Danielle

Oh ja vast een leuke jaarwisseling!

HET WERKT!!!!!!!
Al die maanden zitten vervelen met die flesjes.
Heb net even snel een flesje klaar gemaakt om te testen, moest het toch even zelf zien natuurlijk en super.Nu vind ik het ook prettiger als haar flesje door anderen klaargemaakt moet worden.
kus Danielle en Linde

Hoi Danielle,

Nou gelukkig dat het bij jou ook werkt....haha....wij hebben eerst ook zitten kliederen hoor haha maar het gaat heel erg super bij ons nu...alleen meneertje heeft nu een tijd van flesweigeren of dat wij moeten lopen terwijl hij drinkt pffffff maar dat zal wel ff weer een periode zijn haha

Greezzz Denise en Yoëll

Terug
Bovenaan