Voor DaanRoosLinde...

A

Anoniem

Guest

Hoi!

Ik zag dat je werkte bij LIFESTYLE...
Wat ontzettend GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAFFF!!

Maw, tis wel een van mijn favorite winkels hahaha..
Ben zwaar verslaafd aan al dat spul. Geef ook veel te veel uit aan spullen voor in huis

Heb nog wat tegoedbonnen liggen van mn verjaardag, duis die moet ik maar eens snel gaan inleveren hihi..

Nou dat was het eigenlijk hahaha..

Esmé mv Kay

Hoi!!! Beetje laat maar goed, ik snap niet hoe sommige van ons zo vaak actief op het forum bezig zijn   .(volgens mij behoor jij toch wel tot de meest actieve.. hihihihi...leuk hoor maar ik weet niet waar ik de tijd vandaan moet halen.)
Nou ja tijdens mijn werk heb ik er zoiezo geen tijd voor dus...maar Lifestyle is inderdaad erg leuk. Ik werk er al 7,5 jaar en ben het al vaak beu geweest maar er komt iedere keer wel iets tussen waardoor ik toch blijf ( 2- zwangerschappen/leuke collega's...).
De collectie is op dit moment wel heel erg leuk, sinds de verbouwing van de winkel, volgens mij is Breda ook verbouwd, toch!!!
Dus ik denk dat ik voorlopig nog wel bij Lifestyle in DenBosch  rondloop.
Grappig om te lezen dat jij Lifestyle zo leuk vindt.
Nou misschien zie ik je een keertje, dagje DenBosch is erg leuk hoor!!!

groetjes Danielle.  

Ben heel vaak in lifestyle den bosh geweest.. haha.. Vind het een van de mooiste vestigingen.

Maar eh,.. ik ben wel veel actief, maar heb je ook gezien op welke tijden?
Ik ben vaak pas online als jullie naar bed gaan hihi..
Meestal pas rond 22:30 uur tot een uur of 01:00 uur.

Toevallig had ik vandaag zee van tijd over op mn werk dus heb ik er eens wat topics tegenaan gegooit. Ben nu ook nog op m'n werk, maar denk dat ik een uurtje eerder ga. verveel me rot!

Ik heb dus normaal ook niet zo heel veel tijd om te schrijven hoor, vandaar dat het bij mij bijna altijd nachtwerk is!

Esmé mv Kay

DenBosch is inderdaad de leukste!!!!! hihihihi.....
Enne...lekker eerder weg gaan als je die mogenlijkheid hebt, niks zo irritant als je vervelen op je werk. Al moet ik eerlijk zeggen dat dat bij ons niet echt voorkomt, eerder tijd kort op een dag.

groetjes Danielle.

wie weet zie ik je een keer met je mooie mannetje!!!

Hoor ik hier Den Bosch????
Zit net een bosche bol weg te werken, jeetje wat een maaltijd. (jaja daar gaan de kilo's)
Mijn vader was naar een klant in den bosch en weet dat hij niet met lege handen thuis moet komen en langs zijn dochters hihi

Terug
Bovenaan