voor daantje.

A

Anoniem

Guest
hoi daantje,
hoe gaat het nu met je meid?
gaat het alweer een beetje?
hier gaat het ook wel.
de spanning is er weer een beetje af.
wanneer heb jij nu je nieuwe nod dag?
ik heb eigenlijk 12 april mijn nieuwe nod dag maar als ik uitga van de 30 dagen dat het nu duurde heb ik hem 16 april.
hoop dat we een beetje samen zitten met onze nod dagen.
dan kunnen we elkaar een beetje steunen.
wanneer moest jij nou naar de cynacoloog?
Gr liselotte

Hoi Hoi,

Ik had ook net een stukje op het andere bericht geschreven maar dit is makkelijker he.
Ik mag woensdag naar de gyn en dan gaat ze met de echo kijken en ze wil bloed afnemen om dat ook te laten onderzoeken. Ze had het over een ontsteking die er misschien zit waardoor de innesteling iedere keer niet lukt.

Maar dat is bij jou ook spannend dan, ik zou ook zoiets hebben van wat hebben ze tijdens die operatie gedaan waardoor ik nu ineens wel ongesteld wordt.
Artsen kunnen altijd zo makkelijk reageren en zeker mannen die snappen er helemaal niets van hoe dat zit met onze gevoelens. Daarom ben ik ook heel blij dat ik een vrouwelijke gyn heb.

Ik heb net even snel op babybrabbel gekeken en als ik net als de vorige maanden reken dan zou mijn NOD de 17e zijn. Dus dan zitten we super dicht bij elkaar. Wel heel leuk kunnen we er samen naar toe leven.

Licamelijk heb ik nog best veel last veel krampen en steken in mijn rug en emotioneel ben ik nog wel een beetje een wrak, het is wel heel fijn om het van je af te schrijven.

xx

Terug
Bovenaan