voor daantje14

A

Anoniem

Guest
Wel leuk als je gaat verhuizen, wij zijn ook net verhuist. Alleen hebben wij 3 maanden verbouwd en aan het eind waren we het behoorlijk zat.
Je vroeg me hoe wij het zouden doen met de opvang, ja het blijft lastig. Mijn vriend is vrachtwagenchauffeur en kan niet minder werken (dit wil hij trouwen ook niet want hij doet nu een speciale functie waarbij het niet minder kan alleen maar meer)
Ik heb hiervoor 5 jaar in een kinderdagverblijf gewerkt en hierdoor altijd gezegd dat onze kinderen hier voor minstens 2 dagen naartoe gaan.
Dit omdat ze anders steeds weer opnieuw moeten wennen.
Welk kinderdagverblijf het zou worden is op zich hier geen probleem want er zit er maar 1! Ik woon in een dorp en moet zelf voor mijn vk naar een andere stad.
Toch zou ik het ook wel leuk vinden als mijn moeder een dagje oppast, als ze dit nog wil tenminste want ze loopt ook al tegen de 60 jaar.
Mijn schoonmoeder vind ik een ander verhaal, ze denkt over sommige dingen heel anders en druk die dingen ook gewoon door. Voor ons als volwassenen niet zo'n probleem maar met ons hummeltje weet ik het nog niet.
Mijn vriend vindt alleen: als het naar jou moeder gaat dan ook naar de mijne.
Lastig punt dus!

Wij kopen ook nog niks hoor, eerst idd de vk maar afwachten. En anderzijds heb ik al een hoop want ik kan heel veel van mijn zus lenen. Zij heeft er  2 en haar huis is 'vol'.
Wel hebben we  3 rompertjes gekocht, 1 vorig jaar in disneyland en 2 bij de prenetal toen we het net wisten. Maarja dit was samen niet meer dan 15 euro.

Hebben jullie ook al een beetje namen bedacht? Wij wel al een beetje maar steeds schaven we het een stukje bij.

groetjes happebee

Hai,

Nou, we hebben t huis!! Per  augustus wordt t dus klussen geblazen!! Heel spannend allemaal.
Ik heb trouwens vanochtend de VK nog gebeld en helaas krijg ik idd bij 8 weken nog geen echo. Wel fijn dat ik t nu weet en er straks niet teleurgesteld van wegga. Ik heb wel nog even gezegd dat we eind juni met vakantie gaan en toen gaf ze aan dat we dan nog een extra afspraak zullen maken en dat ik dan ook een echo met ongeveer 11 weken zal krijgen: ik kan niet wachten!!
Oh ja ik heb haar ook nog even gevraagd hoe t zit met de zachtgekookte eitjes: dit mag gewoon (vanochtend nog lekker 1 gehad). Ook voorverpakte groente is geen probleem, dit hoef je niet extra te wassen. Fijn om te weten.
Nou morgenavond gaan mijn ouders t grote nieuws horen en zondag zijn mijn schoonouders aan de beurt, SPANNEND....
Ik ga nu lekker onderuit gezakt een filmpje kijken (merk dat de vermoeidheid er weer is)

Groetjes,
daan

hi Daan,

gefeliciteerd met jullie huis!! Moet er veel gebeuren of niet?
En hoe reageerde je ouders? Ben wel benieuwd!! Mijn moeder is erg bezorgd, ik belde haar gister op en zei dat we gingen bowlen gister. Toen waarschuwde ze me om niet de zwaarste bal te nemen!! Hahaha net alsof ik die kan tillen.

Wel jammer dat je nog geen echo krijgt, maarja des te leuker is het als het frummeltje wat groter is. Ik heb weer iets nieuws erbij, ik ben al 3 dagen zo rond 11 uur zo misselijk.
Ik stond vrijdag bij het postkantoor en ben zowat naar buiten gerend, pfff wat een ellende zeg.
Nou nog anderhalve week en dan mogen we naar de vk, ik heb er zin in!!

groetjes corine

Hai Corine,

Ik ben alweer een tijdje niet online geweest. Ondertussen de 8 weken gepasseerd (iedere week/dag is er weer 1). Vorig weekend hebben we t eerst mijn ouders verteld door een lijstje met daarin sokjes (roze en blauw) te geven. Ze waren zo verrast!! Helemaal nog niet verwacht. Mijn zusje heb ik t een dag later verteld door op de plattegrond van ons nieuwe huis (waar echt nog ALLES moet gebeuren (er zit niet eens een CV in..) aan te wijzen waar de kinderkamer komt. Ze geloofde me eerst helemaal niet! Ook helemaal happydepeppie.
De dag daarna waren mijn schoonouders aan de beurt en ook zij waren compleet verrast, ze vinden t zo leuk!
Mijn moeder kan d'r mond niet houden en wil dat ik het zo snel mogelijk ook aan mijn opa en haar zus ga vertellen, misschien dat we toch morgen daar maar even langsgaan.
Aan de ene kant vind ik t ook nog prettig om even te wachten totdat er iets meer zekerheid is. Ik moet ook heel eerlijk zeggen dat we nu zo druk zijn met alles rond te krijgen voor t huis dat ik nu minder met de zwangerschap bezig ben.

Ik ben benieuwd hoe t verder met jou gaat!
Groetjes,
Daan

hi Daan,

wat leuk dat iedereen zo leuk reageert!! Bij ons wordt het door iedereen doorvertelt, wat we niet erg vinden want niemand in onze familie kan toch zijn mond niet houden. Ik liep van de week in het dorp hier en toen kwam er een meisje naar me toe die ik misschien 2x gezien had en helemaal enthousiast dat ze was...... ze had mijn schoonmoeder gesproken.

Wanneer krijgen jullie de sleutel? Dat wordt wel doorklussen dus maar jullie kunnen het wel maken zoals jullie het willen. Zijn jullie zelf een beetje handig?? Dat zijn wij helemaal niet dus wij moesten het echt hebben van familie.
Vandaag zijn we wezen kijken voor een kamertje, nog niet echt een leuke gezien. Ik vind het wel duur overal en wat je er dan voor terug krijgt.
Dat wordt dus nog wel een moeilijke, misschien dat we wel in belgie ofzo gaan kijken. Het is allemaal zo standaard en overal staat hetzelfde, maar gelukkig hebben we nog even.
Eerst naar de vk woensdag, krijgen we ook meteen een echo. Ik vind het wel spannend hoor!!! Wanneer mogen jullie??

groetjes corine

Terug
Bovenaan