Voor Daantje75

A

Anoniem

Guest
Hoi Daantje!

Ik vind het echt verschrikkelijk om te lezen dat weer een miskraam hebt gehad.
Ik had uit jouw zwangerschap weer hoop gehaald. Heb zelf ook in jan een mk gehad en
toen ik las dat jij zwanger was had ik weer goede hoop. Mijn rode duivels zijn er nu ook.
Dus ja weer een maand verder.

Goed van je dat je het ziekenhuis gaat bellen, en na 3 x heb je recht op onderzoek hoor!
En laat je niet zomaar wegsturen. Gewoon volhouden.

Hiermee wil ik je laten weten dat ik met je meeleef.

Groetjes Patricia

Lieve Daantje,

Bij deze nogmaals heel veel sterkte  in deze moeilijke tijd. Ik vind het echt enorm rot voor jou/jullie. Ik denk aan je.

Dikke knuffel!
Dile

lieve daan!

We leven hier allemaal ontzettend met je mee meis!!!!
Wat verschrikkelijk nieuws!!! En volhouden he? Je hebt er recht op om te weten wat het is!!!!
Dikke knuffel voor jullie en hou ons op de hoogte he?
 xie maantje

Hey Meiden,

Ik ben weer boven water, ik heb een hele dag onder de dekens gelegen, ik had zoveel pijn en was zo teleurgesteld. Het is al de 3e keer en ik had bij deze zwangerschap echt het gevoel dat het goed zat.

Morgen ga ik de gyn bellen en hoop dat ik heel snel terecht kan, ik had al een afspraak staan voor 4-4 maar toch hoop ik dat ik eerder kan ik ben zo vreselijk onzeker nu.

Bedankt voor de lieve woorden, doet me echt goed.      

Ik hou jullie zeker op de hoogte.

Dikke zoen Daantje

Oh ja Patricia

Hou moed want ik heb net wat zitten zoeken en het komt echt niet veel voor, maar bij 5% van de vrouwen. Bijna altijd heb je na een miskraam een goede zwangerschap dus ga daar van uit.

Daantje

Jeetje meis 3x wat een ellende zeg vreselijk. En ik maar denken dat 1 MK al verschrikkelijk was.... Ik heb je verhalen gevolgd op het nov forum en hier en schrok ervan toen ik het zondag las... Ik wilde je toch even laten weten dat ik het heel erg voor je vind en hoop dat je snel duidelijkheid hebt van de gyn... Ik wens je heel veel sterkte met dit verlies!

Knuffel () Miranda

Hoi Daantje,

Weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar ik wil jullie veel sterkte wensen!

Liefs Lientje

Jeetje Daantje, lees het nu pas...... ik wil je heel veel sterkte wensen, vind het echt vreselijk voor jullie....

en dan zit ik hier te klagen dat ik overtijd ben, maar dat de RD er nog steeds niet zijn.... ik schaam  me een beetje.... er zijn nog veeeeel ergerder dingen die een mens kan overkomen.... bah, tis niet eerlijk in deze wereld..

Ik denk aan je!

Liefs Meike

Terug
Bovenaan