Voor Dag Droomertje

A

Anoniem

Guest
Hai DD,

uitgegaan van een gemiddelde cyclus van 28 dagen:

Als je maandag ongesteld wordt  dan zijn je vruchtbare dagen: 27,28,29,30,31 okt.
de 30e is dan je ovulatie dag.

Als je dinsdag ongesteld wordt dan zijn je vruchtbare dagen: 28,29,30,31,en 1 nov
de 31 is dan je ovulatie dag.

Als je in die dagen gaat klussen maak je de meeste kans!!!

Veel succes!!!!

lfs Niek

Wat is je vruchtbare periode

Laatste menstruatie:  
16 oktober 2006

Cyclusduur:  
28

Meest vruchtbare dag:  
29 oktober 2006

Eisprong dag:  
30 oktober 2006

Innesteldag:  
4 november 2006

Positieve bloedtest mogelijk  
9 november 2006

Positieve thuistest mogelijk  
13 november 2006

hoi niek. bedankt voor je snelle tips. maar hoe weet je dat dan zo zeker.waar kan ik dat vinden. stel dat mijn cyclus veel langer of korter is dan 28 dagen. hoe kan ik het dan berekenen. misschien domme vragen.maar ja, het is voor mij ook allemaal nieuw...
en ik wil het m'n moeder of zo niet vragen snap je. ik wil ze het nieuws pas gaan vertellen als het zo ver is. al vind ik het nu al moeilijk hihi.

we zullen af moeten wachten.

de vraag is nu ook of ik nu wel of niet ongi word. omdat ik een tijdje aan de antibiotica heb gezeten. misschien ben ik wel zwanger! zonder dat ik er erg in heb. heb trouwens wel last van stemmingswisselingen. en gevoelige ( onderbuik). net of staat hij op ontploffen!

goed weekend!! allemaal

xx dagdroomertje

Hi DD,

Laat maar even weten wanneer je weet hoeveel dagen je cyclus is goed?
Zal straks of morgen even kijken waar ik die info ook al weer vandaan heb. Daar kan je het namelijk heel makkelijk berekenen.
Ik had ook erg last van mijn onderbuik, een erg drukkend gevoel. Maandag mijn NOD, ben zooooo benieuwd.
Ik vind het leuk om contact met je te houden, dus zal de berichten voor jou onder deze topic plaatsen goed.
Gezelliggggg
Als je nog vragen heb, vraag gerust ik help je graag

Lfs Niek

http://www.predictor.nl/

Dan naar Biologische klok
Dan kan je daar uitrekenen hoe en wat.
Je moet dan je laatste menstruatie invullen
en je gemiddelde cyclus.
Als het niet gelukt is moet je het maar even laten weten.
Succes.
Fijn weekeind

lfs Niek

Hier nog een adresje

http://www.babybrabbel.org/

Dan moet je naar "interactief" (links)
daaronder staat "vruchtbaarheidskalender" daar kan je ook alles uitrekenen.

Onder interactief staat ook "zwangerschapstest" dat is een online test.
Wel grappig want dan moet je wat dingen invullen en dan geeft hij aan hoe groot de kans is dat je zwanger bent. Ik heb 68 procent kans om zwanger te zijn.
Denk dat ik morgen ga testen als ik neit kan wachten tot maandag.

Lfs Niek

Hai DD,

Zoals je bij andere berichtjes misschien al hebt gelezen heb ik vanmorgen een test gedaan. (1 dag eerder dan mijn NOD) Ik kon niet langer wachten en had mij gister voorgenomen om vandaag te testen.
(1 dag eerder zou toch best kunnen?)

Nou ik in spanning zitten wachten en helaaaas er was maar 1 streepje te zien
Ronde 1 is dus niet gelukt!
Hopelijk komen die
rode monstertjes
me snel bezoeken zodat ik vol goede moet aan de slag kan met ronde 2.

Ik hoop voor jou beter nieuws.
Toi Toi Toi

Lfs Niek

hoi niek. ik vind het super tof van je dat je mij zoveel mogelijk steunt. en tips geeft. ik zal jou ook steunen waar bij mogelijk.
want het is niet altijd even makkelijk he!
maar nu eerst mijn ongi afwachten. het rommeld wel wat in mijn buik.dus laat het maar komen.dan kunnen we met de eerste ronde beginnen. en natuurlijk hopen dat het de eerst ronde meteen raak is. maar ik speld me er niet te veel aan vast. want zoals ik bij de meesten hier lees is het ook niet na 1 keer geslaagd.

kop op meid. niet bij de pakken neer gaan zitten. en hou me op de hoogte.

goed weekend ( alweer bijna om maar oke).

xx   dagdroomertje

Terug
Bovenaan