Voor Dan30 en Emmie

A

Anoniem

Guest
En getest??

Ik wel en guess what..... RAAK!!!!!

Groetjes CIBI

Hey Cibi,
ik las het net...echt geweldig voor jullie. Lekker op die roze wolk blijven he...
ik heb getest van het weekend....maar negatief. Vanochtend mn temp omlaag en ja hoor.....de rode duivels....8 dagen te laat (!!!)....grrrrrrrrrrr.
Maar goed, ook dankbaar dat mn menstruatie gewoon weer op gang is, al had ik stiekem echt wel heel veel hoop gekregen door alle symptomen. Maar zo bevestig ik maar weer dat je lichaam je dus idd onwijs voor de gek kan nemen.
Gaan nu gewoon op voor de volgende ronde. Gister wel even erg teleurgesteld, maar ik mag niet klagen natuurlijk. Was pas ronde 1. We gaan er gewoon weer voor!!!

Emmie? Weet jij al meer???

liefs,
Danielle

He Danielle,

Begrijp inderdaad heel goed dat je teleurgesteld bent, en dat mag toch ook best, ondanks dat het pas de 1e ronde is. je had toch alle symptonen!!

Nou ik blijf voor je duimen en zal ook wel dit forum blijven volgen hoor!!

groetjes
CIBI

bedankt Cibi.
Hoe voelt 't vandaag? al beetje aan het idee gewend?
Geniet er maar lekker van he en wie weet kom ik volgende maand met jullie mee....
eerst maar weer lekker klussen

Liefs,
Danielle

He Danielle,

Het voelt nog steeds heel raar en onwerkelijk, heb stiekem ook nog een 2e test gedaan omdat ik het gewoon niet kon geloven!! (was dus gelukkig weer positief). Heb gelukkig niet heel veel klachten... rugpijn en erg moe maar verder niets te klagen. Heb wel een heel raar gevoel in mijn buik en hoop dat je hier heeeeeeeeeeel snel over mee kunt praten!!!

Succes met klussen en hou me op de hoogte (lees dit forum nog veel hoor)

Groetjes CIBI

Terug
Bovenaan