Lieve Emmie,
wat leuk dat je aan me gedacht hebt zeg.
Heb dinsdagavond samen met mn vriend getest. Helaas, negatief. Maar nog steeds niet ongesteld en inmiddels 4 dagen overtijd. Wordt ook zowat iedere dag misselijker. Ben gister ook thuisgebleven en vanochtend, Vanmiddag even naar kantoor geweest, maar gauw weer weggegaan, Ben nu thuis aan het werk, Doe ik tenminste nog iets,
mn vriend en ik hebben afgesproken dat we zaterdagochtend opnieuw gaan testen, Heb zoveel verschijnselen, en kan ook gewoon te vroeg getest hebben, Heb op zich dus nog wel hoop, al hoewel ik weet dat ik daar ook mee uit moet kijken, Weet het ook allemaal niet meer. Mn temp is nog steeds hoog en voel me gewoon anders dan anders, maar ja, dat kan ook nog steeds het stoppen zijn he. Sinds vandaag ook last van mn onderrug... heel irritant. Maar goed, mag en wil niet klagen, ga gewoon hopen dat het snel zaterdag is en dat er in de tussentijd niets van rode duivels komen.
Hoe is tie met jou?
Las je verhaal over je schoonzus... belachelijk zeg. Maar laat je niet kisten hoor. en zeker jezelf niets verwijten, Zolang je jezelf maar in de spiegel aan kunt kijken!!!.
Liefs,
Danielle