Voor Dan30

A

Anoniem

Guest
Lieve Dan!
We horen ook niks meer van jou! heb jij al een test gedaan? Ik ben zeer benieuwd! heb ook voor jou geduimd! Laat jet gauw weten? Doeg doeg Liefs Emmie

Lieve Emmie,
wat leuk dat je aan me gedacht hebt zeg.
Heb dinsdagavond samen met mn vriend getest. Helaas, negatief. Maar nog steeds niet ongesteld en inmiddels 4 dagen overtijd. Wordt ook zowat iedere dag misselijker. Ben gister ook thuisgebleven en vanochtend, Vanmiddag even naar kantoor geweest, maar gauw weer weggegaan, Ben nu thuis aan het werk, Doe ik tenminste nog iets,
mn vriend en ik hebben afgesproken dat we zaterdagochtend opnieuw gaan testen, Heb zoveel verschijnselen, en kan ook gewoon te vroeg getest hebben, Heb op zich dus nog wel hoop, al hoewel ik weet dat ik daar ook mee uit moet kijken, Weet het ook allemaal niet meer. Mn temp is nog steeds hoog en voel me gewoon anders dan anders, maar ja, dat kan ook nog steeds het stoppen zijn he. Sinds vandaag ook last van mn onderrug... heel irritant. Maar goed, mag en wil niet klagen, ga gewoon hopen dat het snel zaterdag is en dat er in de tussentijd niets van rode duivels komen.

Hoe is tie met jou?
Las je verhaal over je schoonzus... belachelijk zeg. Maar laat je niet kisten hoor. en zeker jezelf niets verwijten, Zolang je jezelf maar in de spiegel aan kunt kijken!!!.

Liefs,
Danielle

He Dan, Erg he die onzekerheid! Ik ben 9 van de 10 keer gewoon op tijd! meestal s ochtend om een uur of 10! Maar nu nog niks! heb wel een extreem dikke buik! dat is toch ook niet normaal! Ook ik ga zaterdag testen als ik nog niet ongi ben! mmm ik zou zeggen nog 2 nachtjes slapen! haha! we zullen de moed er maar in houden he!
Ik duim nog steeds voor je!!! veel liefs Emmie

hoi Em,
voor jou ook zo spannend dus en las dat je al niet meer tegen rook kunt en de plantjes in de tuin ineens rook.... Wordt een spannende dag zaterdag. Ik duim ook enorm voor jou

Liefs, Danielle

En ik
ENORM
voor jou! ik durf het niet geloven he! ik vind dit wel zenuwslopend! maar ik hoop zo!!! Ook voor jou!   doeg doeg veel liefs en een knuf Em

ik vind het verschrikkelijk. Had liever dat ik vandaag gewoon wist waar we aan toe waren, Die onzekerheid en de wetenschap dat je lichaam je ook onwijs voor de gek kan houden....AARRRRGGGGG
Als ik dan toch ongi moet worden (gelet op neg. test) dan maar liever vandaag, dan kan je weer verder. Hier kan ik niks mee.
En zaterdag duurt nog zo lang. Morgen wel drukke dag op mn werk, dus die dag zal hopelijk wel lekker snel gaan.
Ik hoop dat er vanavond ook niks bij je gebeurd en we duimen rustig (nou ja rustig.....) verder.

Liefs,
Danielle

Ha Dan, jij hebt s avonds getest , maar je kan het beter s ochtends doen, dan zit er meer van dat hormoon in je bloed,   echt waar, gek is dat he dat je zomaar zolang over tijd bent! of misschien doet de test hhet bij jou niet! Maar we wachten af tot zaterdag, en als ik ongi wordt, laat ik het wel weten...  !! doeg doeg Emmie

was ook idd van plan om zaterdag met ochtendurine te testen. Als het dan nog negatief is dan weet ik het ook niet meer. Dan wachten we maar weer verder af denk.
Maar ik heb toch zo sterk het gevoel dat het raak is..... maak ik mezelf   nu op voor een mega teleurstelling ?? !!!
Veel sterkte meid vanavond....ennuh....niet te veel naar de wc gaan he....hihi.

liefs,

Terug
Bovenaan