Hey Emmie,
moest ff zoeken, maar vond em op pag. 3. Er is al zo veel geschreven sinds jouw reactie.
Hoe is ie met jou? op naar de onzekere dagen van het wachten.....
Hier snap ik er ook helemaal niks meer van. Mn temp is wel iets lager geworden, maar niet zo laag als anders. Verders vandaag ineens gevoelige tepels en net snoot ik mn neus en had ik wat bloed. Maar afgelopen dinsdag ook onwijse pijn in mn onderbuik....dus ik dacht dan zal dat mn eisprong wel zijn, dat klopt qua tijd een stuk beter. Nu, 2 dagen later, dus nog steeds geen hogere temp, terwijl in principe 1 a 2 dagen na je eisprong te temp moet stijgen. Zou ie dan toch op dag 8 geweest zijn????
Je leest het al...ben er niet zekerder op geworden. Heb me wel voorgenomen om na deze NOD (wanneer die dan ook mag zijn...haha) te proberen me er minder mee bezig te houden. Tis natuurlijk van de gekke dat ik nu in ronde 2 mezelf al zo gek loop te maken en dat bevorderd het ook allemaal niet. Natuurllijk wil ik echt super graag, maar er zijn er zovelen die al veel langer aan het wachten zijn, die wil ik niet voor hun kop stoten en zet mij ook weer met beide benen op de grond.
Voor nu....afwachten maar dus.... het moest verboden worden he.
Lang verhaal geworden, sorry.
Hoor graag hoe ie met jou is.
Veel liefs,
Daan