Voor Dan30

A

Anoniem

Guest
Ha Dan, gewoon even vragen hoe het met je gaat?! wanneer heb jij je  nieuwe nod? ik eigenlijk 10 oktober, maar heb er toch maar 11 van gemaakt, heb me,n ei nog niet gehad denk ik, tempen doe ik niet meer, ik had er geen zin meer in, hehe wat lekker negatief he! nou ik ben anders gewoon vol goeie moed! nieuwe ronden nieuwe kansen zie je vaak staan, en zo is het maar net! verder nog niks bijzonders, jij?? doeg liefs Emmie

Hoi Emmie,
Ik zelf snap helemaal niks meer van mn lichaam. Mn menstruatie was heel raar. Ik was altijd heel heftig ongesteld, maar nu dus niet. Na 2 dagen al weer over en ook niet zo veel bloedverlies als anders. Toen vrijdag en zaterdag ineens licht wat bruin verlies, en maandag ineens lagere temp dan anders en sinds dinsdag ineens veel hogere temp. (normale temp 36.9, maandag 36.6, dinsdag 37.4 en gister en vandaag 37.3). je zou bijna denken dat ik dan op dag 8 ineens weer mn eisprong heb gehad, maar dat klopt natuurlijk helemaal niet met die cyclus van 35 dagen. Kan je me nog volgen? Ik snap er dus niks meer van. Heb verders veel hoofdpijn en ben ineens 2 kg aangekomen. . Raar dus allemaal. Maar ik wacht verders maar weer gewoon af.
Uitgaande van mn vorige cyclus zou mn NOD pas 17 okt weer zijn, maar ik weet het nu dus absoluut niet zeker meer.

Ik kan me voorstellen dat je even het temp laat voor wat het is. Misschien als je er even wat anders mee bezig bent dat het deze maand dan ineens raak is. Wel heel gaaf dat je mannetje je lekker mee had genomen zeg.

We houden elkaar op hoogte he.
Liefs,
Daan

Ha Dan, Ik wil je niet blij maken met een dooie mus, maar volgens mij, zou je gewoon zwanger kunnen zijn! wanneer heb jij voort laatst een test gedaan?? Mijn schoonzusje had dit namelijk ook! Je weet het nooit! Als ik jou was gooide ik voor de zekerheid er toch maar een test tegenaan! Liefs Emmie

Hoi Emmie,
Ik had dat zelf stiekem ook al zitten denken, dus gisteravond getest....maar helaas....negatief. Ik wacht nu maar gewoon af, snap er gewoon nikkes meer van.
Vanochtend was mn temp ineens weer heel laag, maar heb wel zeurende pijn links onder in mn buik....misschien mn ei vandaag??? Hoe dan ook, ik kan niet veel meer doen dan afwachten en kijken wat er gaat gebeuren.
Het moest verboden worden, zo veel onduidelijkheid he...

Hoes tie met jou?

Liefs,
Daan

Ha Dan, wat rot! hoe kan dat nou he??? Ik snap het ook niet meer Maar we blijven volhouden he!!!! de moed erin houden, de wonderen zijn de wereld nog niet uit!!! al is het wel vaak slikken!! volgens mij heb ik vandaag mijn ei gehad, nou ja we zien het wel, ik leef volgens mij veels te krampachtig!! ik wil het zooo graag, ach ja, iedereen natuurlijk, maar dan wil het vaak niet he! vanavond maar klussen! wiw weet wie weet.....hoest verder met jou nu??? hou je taai he!! ik duim!!! doeg, liefs Em

Hey Emmie,
moest ff zoeken, maar vond em op pag. 3. Er is al zo veel geschreven sinds jouw reactie.

Hoe is ie met jou? op naar de onzekere dagen van het wachten.....

Hier snap ik er ook helemaal niks meer van. Mn temp is wel iets lager geworden, maar niet zo laag als anders. Verders vandaag ineens gevoelige tepels en net snoot ik mn neus en had ik wat bloed. Maar afgelopen dinsdag ook onwijse pijn in mn onderbuik....dus ik dacht dan zal dat mn eisprong wel zijn, dat klopt qua tijd een stuk beter. Nu,  2 dagen later, dus nog steeds geen hogere temp, terwijl in principe 1 a 2 dagen na je eisprong te temp moet stijgen. Zou ie dan toch op dag 8 geweest zijn????
Je leest het al...ben er niet zekerder op geworden. Heb me wel voorgenomen om na deze NOD (wanneer die dan ook mag zijn...haha) te proberen me er minder mee bezig te houden. Tis natuurlijk van de gekke dat ik nu in ronde 2 mezelf al zo gek loop te maken en dat bevorderd het ook allemaal niet. Natuurllijk wil ik echt super graag, maar er zijn er zovelen die al veel langer aan het wachten zijn, die wil ik niet voor hun kop stoten en zet mij ook weer met beide benen op de grond.
Voor nu....afwachten maar dus.... het moest verboden worden he.

Lang verhaal geworden, sorry.
Hoor graag hoe ie met jou is.

Veel liefs,
Daan

Terug
Bovenaan