voor Dan30

A

Anoniem

Guest
He Danielle,

Balen dat je test nu weer negatief was zeg. Maar heb je nu wel een beetje een regelematige cyclus als je het achteraf bekijkt of is het nog steeds een 'zooitje'??
Met mij alles goed hoor, heb energie voor tien en iedereen vraagt steeds of ik zeker weet dat ik maar 1 kindje verwacht dus met die buik... zit het ook wel goed (het is er wel echt eentje trouwens). Nou ik hoop echt dat ik je binnenkort ook kan feliciteren en misschien kun je je mannetje een iets verlaat kerstkadootje geven dan??? (denk dat je volgende NOD zo net na kerst moet liggen of zit ik fout?)

groetjes en bedankt voor je belangstelling!!
CIBI

Hey Cibi,
wat fijn om te horen dat het goed gaat zeg. Dus je buik groeit al flink.....gaaf zeg!!!

Hier alleen nog maar meer twijfel. Vanochtend met ochtendurine getest....ik heb gewoon een ander gevoel dan de vorige maanden....raar he, maar goed....ik denk dat ik een streepje zie, maar dan moet je er wel een vergrootglas bijhouden. Ik denk dat ik dat streepje gewoon te graag wil zien en het er eigenlijk niet is...hehe.  Nog maar even afwachten dus. ik hou het niet meer van de spanning, maar ben bang dat ik mezelf nu voor de gek zit te houden.
Ik hou je op de hoogte.

Liefs,
Danielle

Jemig wat spannend,
ik zal heeeeeeel hard voor je duimen deze week en hoop dat het helpt!

Groetjes,
CIBI

Terug
Bovenaan