voor dan30

A

Anoniem

Guest
hallo

nou het probleem is dat ik beging april met de pil ben gestopt en daarna niet meer ongesteld ben geworden, op 17 juli ben ik voor het eerst weer ongesteld geworden, teminste de huisarts zei dat het ook een innesteling kon zijn dus, het is nu allemaal zo onzeker als ik van een ongesteld heid uit moet gaan met een cyclus van 28 dagen moet ik volgende week maandag ongie worden maar weet het nu eef eniet meer!!!
ik voel me zow ziek en klote ik wacht denk ik maar weer een week!

liefs kim

hey meis,
dan is het idd nog wel moeilijk peilen hoe het nu zit met je cyclus. Ik zou er gewoon een test tegenaan gooien dan. Normaal ben ik geen voorstander van te vroeg testen, maar omdat het allemaal nog zo in de war is en je toch die 'gekke' test van zaterdag hebt.... in het slechste geval gaat er een paar euro de prullebak in., maar misschien geeft het wat rust. Soms kan rust alles weer in orde brengen, ook een eventuele gewone ongi... niet leuk, maar weet je wel waar te aan toe bent.
sterkte.

Liefs,
Danielle

nou ik wacht wel effe af, ik ben al bijna 2 weken niet lekker dus deze week kan er nor wel bij!! raakt er een beetje aan gewend he!! hahaha
we zien wel

hoelang ben jij al bezig?

xxx kim

knap van je hoor dat je kunt wachten. Ik zal in ieder geval hard voor je duimen dat de test het bij het goede eind had...

wij zijn al een tijdje bezig, sinds vorig jaar augustus. Heb 2 MK gehad en daarna even 3 maanden een pauze ingelast om beetje tot rust te komen en mn lichaam ook wat rust te geven. We zitten nu al met al dan zo in ronde 9. Soms is het moeilijk, maar we blijven positief, das het allerbeste....

Liefs,
Danielle

ohw meid
wat klote zeg 2 miskramen ik geloof best dat je je klote hebt gevoeld ik hoop dat jij ook maar snel het geluk mag hebben om zwanger te raken, hoelang duurde het toen bij jouw voordat je positief teste? en ben je nu bezig voor de eerste?

liefs kim

hoi kim,

ik testte 3 dagen voor mijn NOD positief, had in ronde 3 een MK en nu dus ronde 4 meteen zwanger na mijn MK!! gaat hardstikke goed nu maar wel onzeker, hoort erbij he!!

spannedn hoor!!! ik zou ook opnieuw testen, nee heb je en ja kun je krijgen toch? scheelt een hoop onzekerheid.

liefs sweety

hey sweetie

wat leuk voor je zeg je hebt dan ook veel geluk gehad he dat je zo snel weer zwanger was!!
had je verder klachten toen je erachter kwam dat je zwanger was?

xxkim

nee totaal niet daarom was ik er ook niet mee bezig eigenlijk....dacht na mijn Mk eerst maar eens mijn lichaam rust gunnen, ook niet op de juiste dagen geklust maar toch...dit kindje wil dus echt bij ons horen denk ik dan maar hihihi. verder heb ik alleen heel veel last van krampen, heel vervelend maar ja hoort erbij verder niks, niet moe, niet ziek NIKS

succes hoor!!!

knuffewl

Terug
Bovenaan