voor Dani 1972

A

Anoniem

Guest
Hoi Dani,

Ik ben heel benieuwd hoe het met je is. Heb al een tijdje niets meer van je gelezen.
En omdat we allebei aan het spuiten zijn, ben ik toch wel benieuwd.
Ik hoop dat alles goed met je gaat.

groetjes visje

Ha Visje!

Inderdaad een poosje niks van mij laten horen, was weinig nieuws. Na laatste ronde bleek dat ik cyste had, dus maandje 'rust'. Nu afgelopen woensdag weer naar ziekenhuis geweest om te kijken of cyste weg was en dat was gelukkig het geval.

Aangezien ik al vanaf januari bezig en dat me maar 1 ei (en dus maar 1 kans, die helaas is mislukt!) heeft opgeleverd, ben ik er nu wel aardig klaar mee en wil ik actie! Desnoods maar iui ofzo. Heb dit afgelopen woensdag ook aangegeven en wil graag dat ze dit gaan bespreken. Helaas was er afgelopen week geen bespreking, dus volgende week doen ze dit hopelijk.

Ben woensdag wel weer begonnen met spuiten, wil het toch nog 1x proberen, vindt het ook zonde van de tijd om niks te doen. Misschien levert deze ronde meer op. Maar ik wil wel dat er nu wat gaat gebeuren!

Maar hoe is het met jou, ook nog steeds geen goed nieuws? Vertel hoe het met je gaat (en hoe jij er nu tegenoverstaat enzo).

Tot mails!

groeten, Dani

Hoi Dani

Leuk dat je zo snel reageerde op mijn berichtje.
Balen dat de medicatie zo weinig doet bij jou, kan me voorstellen dat je het nu wel een beetje hebt gehad.

Bij ons helaas dus ook nog geen goed nieuws, dat wil zeggen nog niet zwanger dus.
Maar de medicatie slaat wel goed aan, nog steeds een impul en heb net mijn derde eisprong achter de rug.
Er groeit iedere maand een eitje, en de gynecoloog zegt ook dat ze het heel positief ziet.
Maar ja dat moet ik eerst maar eens zien.

Ze zij ook dat we nu weer net zoveel kans hadden als anderen die geen problemen hebben....
En dat we dit zo wel een jaar lang kunnen proberen. Heb zelf wel heel duidelijk dat ik dat veel te lang vind duren. Dan wil ik net als jij ook wat anders.

Heb trouwens de laatste maand wel veel meer last van die hormonen, erg labiel.
Jij dan heb jij hier ook last van?

Nou ik wens jou ook weer heel veel sterktel, en hou moed!!!!
Wil je toch even je ei kwijt (beetje lullig zeggen) maar dan schrijf je het hier maar weer lekker van je af.

Liefs visje

Ha visje,

Vindt het inderdaad wel leuk om met iemand ervaringen uit te wisselen die in hetzelfde schuitje zit en lekker van me af te schrijven!

Helaas voor jou dus ook nog geen positief nieuws, al weet jij gelukkig wel dat er elke maand weer een kans is.

Morgen weer naar het ziekenhuis voor echo, maar er zal nog wel niks te zien zijn. Duurt bij mij aardig lang voor er wat gebeurt en ben nu pas een week aan het spuiten.

Toen ik gisteren hoorde dat Maxima weer zwanger was, stak dat toch wel een beetje. Heb jij dat nu ook? Stiekem verdenk ik hun er ook van dat ze 'met hulp' zwanger is geworden en dat ze dan ook gewoon voorrang krijgen boven de gewone burger. Eigenlijk wil ik niet zo denken en gun ik het iedereen om zwanger te zijn, maar baal ik er van dat het bij ons niet zo gemakkelijk gaat.

Heb ik nog niet verteld, maar gelukkig hebben wij al wel een zoontje Jip die in november 2 wordt. Het is echt een geweldig ventje, waar ik helemaal verliefd op ben. Maar hij is zo lief naar andere kinderen toe en ik gun hem echt een broertje of zusje. Vindt het jammer dat het leeftijdsverschil steeds groter wordt.

Voor hem heb ik 1,5 jaar in de MM gelopen. Voor hem heb ik een hormoonpompje gedragen. Alleen was ik van hem binnen 4,5 maand zwanger en nu ben ik dus alweer 9 maanden bezig. Maar goed, we houden de moed erin!

Jij ook veel succes gewenst de komende dagen. Springt je ei alweer bijna?

Groetjes, Dani

Terug
Bovenaan