Ha visje,
Vindt het inderdaad wel leuk om met iemand ervaringen uit te wisselen die in hetzelfde schuitje zit en lekker van me af te schrijven!
Helaas voor jou dus ook nog geen positief nieuws, al weet jij gelukkig wel dat er elke maand weer een kans is.
Morgen weer naar het ziekenhuis voor echo, maar er zal nog wel niks te zien zijn. Duurt bij mij aardig lang voor er wat gebeurt en ben nu pas een week aan het spuiten.
Toen ik gisteren hoorde dat Maxima weer zwanger was, stak dat toch wel een beetje. Heb jij dat nu ook? Stiekem verdenk ik hun er ook van dat ze 'met hulp' zwanger is geworden en dat ze dan ook gewoon voorrang krijgen boven de gewone burger. Eigenlijk wil ik niet zo denken en gun ik het iedereen om zwanger te zijn, maar baal ik er van dat het bij ons niet zo gemakkelijk gaat.
Heb ik nog niet verteld, maar gelukkig hebben wij al wel een zoontje Jip die in november 2 wordt. Het is echt een geweldig ventje, waar ik helemaal verliefd op ben. Maar hij is zo lief naar andere kinderen toe en ik gun hem echt een broertje of zusje. Vindt het jammer dat het leeftijdsverschil steeds groter wordt.
Voor hem heb ik 1,5 jaar in de MM gelopen. Voor hem heb ik een hormoonpompje gedragen. Alleen was ik van hem binnen 4,5 maand zwanger en nu ben ik dus alweer 9 maanden bezig. Maar goed, we houden de moed erin!
Jij ook veel succes gewenst de komende dagen. Springt je ei alweer bijna?
Groetjes, Dani