voor Dani

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Hoe is het daar, ik was even benieuwd of je al wat meer weet, en of jij positief nieuws hebt. Ik hoop het zo voor je....
Bij mij was de poging dus helaas mislukt maar er is gelukkig al weer een nieuw eitje aan het groeien, was ik echt blij om.

Nu hebben we lekker vakantie, even geen werk heerlijk.

Nou de groetjes maar weer

visje

Ha Visje!

Bedankt voor je berichtje, heb nog even snel terug gelezen onder vorige kopje. Goed dat er al weer een eitje groeit!

Nou, ik ga weer door naar de volgende ronde! Werd helaas afgelopen zaterdag ongesteld. Had er al niet zo'n goed gevoel bij, maar het blijft een teleurstelling. Baal er vooral goed van dat ik nu weer steeds opnieuw naar het ziekenhuis moet de komende weken. Maar ja, we moeten het er maar voor over hebben. Vanmorgen gebeld, dus as. woensdag uitgangsecho.

Dit was eigenlijk pas de eerste echte ronde met eisprong. We hebben elke dag geklust na de pregnyl spuit, had echt het idee dat er nu niks meer mis kon gaan! En toch niet..shit. Hoop nu wel dat er verder niet iets mis is, zal de twijfel wel zijn. Realiseer me ook wel dat het niet altijd meteen raak hoeft te zijn. Nu ja, volgende ronde hopelijk beter!

Volgens mij is jouw ei al weer bijna 'rijp'? Ben benieuwd hoe deze ronde voor jou gaat aflopen...

Laat het me weten!

Groetjes, Dani

Terug
Bovenaan