Voor danny laar

Hallo,

Hoe gaat het met jou? Kan je al een verandering waarnemen?
Ik nog niet echt behalve dat ik allemaal kleine bultjes op mijn voorhoofd heb. Ik denk dat dat van de pregnyl spuit komt.
Best spannend allemaal vindt je niet? Wanneer is jouw ongi dag de mijn is 11 april.

Gr. Sabrina

hoi ,hoi
Gaat wel, weer iets minder dan hiervoor. Gister weer een "aanval" van woede. Soms wordt ik zo gek van mezelf. Ik probeer misschien te hard om er niet aan te denken. AAhhhh.
Maar ik voel helemaal niets, maar het zegt allemaal niets, toch. We zitten allemaal verschillend in elkaar.9 april is red-day.
Maar een paar dagen ervoor voel ik het al, dus ik weet het al iets eerder.
Het is allemaal zo spannend, hoe is het met jou. Hou jij het uit!
Ik zoek steeds afleiding, en dat helpt wel. Ik heb nu alleen veel moeite met onze vriendenkring, geloof dat we niet meer zo belangrijk zijn. Dat doet best pijn, je voelt je dan soms zo alleen. Maar ik heb jullie en mijn man en dat is belangrijk. Succes volgende week en ik hou je op de hoogte. Fijn weekend, liefs ilona

Hoi Meis,

Spannend hoor, 9 april je NOD, ik zal zo voor je duimen. Dat ik waarschijnlijk kramp in mijn vingers kijg

Ik ken dat van de vriendenkring. Blijkt dat sommige er maar allemaal makkelijk over denken of heel anders. Vragen?   Nee dat doen ze ook niet. Ze zijn alleen maar druk met zichzelf en met nietszeggende zaken die hen bezig houd.
Sommige worden zomaar wel zwanger (ik heb er weer een in de omgeving) die nadat ze 4 dagen weet dat ze zwanger is al met haar handen in de rug loopt, de hele avond zeurt over pijnlijke borsten, en de basis van hun ouderschap (?????) ze wilden de ene maand wel de andere toch maar weer niet. En zulke lui krijgen zomaar twee streepjes op de test, ik ben het spoor nogal bijster af en toe hoor. Plezier ermee denk ik dan. Maar van harte is het niet. Waarom zij wel en wij die al zo lang bezig zijn (jaren dus) en er zo ongeveer alles voor over hebben. Wat wij er al niet voor hebben moeten doen en laten en ..................nee hoor niets.
Maar dan zijn dus wij degene die zeuren natuurlijk.
Wat is het toch oneerlijk verdeeld!

verder hebben Inge en Mick ons verlaten he!   Die zijn hebben het beter bekeken en naar het buitenland gegaan.
Zal wel stil zijn aankomende tijd.

Maar we hebben elkaar nog!

Trouwens heb al 2 of 3 keer gechat met Lieltje (ook een hele leuke meid)

Liefs,

Cynthia

Terug
Bovenaan