voor de 2e keer een cycles overslaan..

Hello meiden,

Ik wilde eerst even zeggen dat ik het heel fijn vind dat ik hier mijn frustraties kwijt kan bij jullie en dat we naar elkaars verhalen luisteren en elkaar proberen te steunen. Dat is zo belangrijl. Verder heb ik een tijdje terug een stuk geschreven dat ik op een cycles zat van ong 80 dagen, eerst hoop op zwangerschap maar later de teleurstelling dat ik een cycles over heb geslagen. Ik ben bang dat het dit keer weer zo is( ik hoop het niet..) ik zit nu op dag 52 van mijn cycles, ik heb op dag 47 een test gedaan maar die was negatief, normaal heb ik een cycles van ong 45. Ik weet niet wat ik moet denken... ik koester hoop.. maar ook weer niet.. ik ben in de war.. ik ben 11 maanden bezig en mijn lichaam heeft mij nooit zo voor de gek gehouden.. zijn er meiden die dit ook hebben meegemaakt, 2 keer achter elkaar een cycles overslaan? en wat denken jullie hier van.

Ik hoop op jullie reactie.

groetjes
Dia\na
 
Hoi,

Mijn cyclus was altijd tussen de 31 en 45 dagen. Hierdoor kon ik nooit m'n vruchtbare dagen uitrekenen, temperaturen had ook geen zin (4 maanden gedaan), maar dat was net een jojo. Sindsdien ben ik bij de gyneacoloog en slik ik chlomid van dag 5t/m9 na de eerste menstruatiedag. Op dag 12 ga ik terug en kijken ze of er een eitje groeit. Nu 2 keer gehad (na de 1e keer was ik gelijk zwanger), waarna "groen licht" gegeven wordt om te vrijen. Zo kun je je cyclus volgen. Ik zou het er toch met je huisarts even over hebben !

Veel succes!
 
Ik denk dat nu eindelijk mijn vraag beantwoord is. Zit nu zelf op dag 84 van mijn cyclus en mijn ongi is er nog niet. Ben niet zwanger, want heb 2 testen gedaan. Dus dan zou ik dus ook een cyclus overslaan. Ga volg week naar de HA voor de zekerheid. Ik zie wel wat er dan gezegd wordt, maar het is dus geod mogelijk dat het dus overgeslagen is.
 
Terug
Bovenaan