Voor de 2e keer een eerste verjaardag vieren!

De 1e verjaardag zo'n 2,5 jaar geleden vonden we erg bijzonder en leuk! Nu is het voor Jens ook alweer bijna zover en is het minimaal net zo leuk! We doen het niet te druk dus beperken het tot directe familie en vrienden omdat er anders geen ruimte meer is voor de kids om te spelen maar dan nog is het druk zat (5 kids en 9 volwassenen). Ik heb leuke uitnodigingen besteld en ga nog even denken of we voor de Hema taart gaan of toch iets originelers... Het blijft leuk maar dit is voor ons ECHT de laatste keer!

lfs ing

Het blijft idd spannend, en leuk, en terug denken aan....
Maar ehh, anderhalf jaar geleden is het pas toch..die eerste verjaardag..hahaha,,ze zijn nu rond de 2,5..
Maakt niets uit, we weten wat je bedoelt..
Geniet maar van de voorbereidingen!
Gr Rina

Hahahaha ja inderdaad het is pas 1.5 jaar geleden! Slaapgebrek maakt meer kapot dan je lief is....

Linda, ja het is echt de laatste keer! Jens en Mette zijn poging 7 en 8 in een reeks van vruchtbaarheidsbehandelingen. HOERA voor ivf want daardoor kunnen wij 2 x een 1e verjaardag (en nog veel meer) vieren! Maargoed, ik ben in de vroege overgang dus er komt nooit meer een 3e. Maar we zijn al onwijs tevreden met wat we hebben hoor! De artsen hadden het niet meer verwacht dus wij genieten overal een beetje extra van!!

lfs ing

Het blijft onwijs bijzonder. Voor mij is het nu mijn aller aller laatste zwangerschap..... Dus over ruim een jaar ook de allerlaatste keer een eerste verjaardag vieren. Alleen is het bij ons wel vrije keus, en dat is het bij jou natuurlijk niet.

Geniet lekker van die bijzondere dag!!!! Wat voor taart zat je aan te denken?

Hoi Inge,

Wat ontzettend speciaal zo'n eerste verjaardag, en voor jullie zo mogelijk nog extra bijzonder. Dit jaar hebben we voor de verjaardag van Marissa mini dieren tompoucen van de Hema gedaan. Erg geschikt voor de kids en het zag er heel gezellig uit. Misschien is dat een idee voor jullie? Ik ben erg benieuwd hoe de verjaardag was, dus hou ons op de hoogte

groetjes LInda

Hoi Inge,

Wat ontzettend speciaal zo'n eerste verjaardag, en voor jullie zo mogelijk nog extra bijzonder. Dit jaar hebben we voor de verjaardag van Marissa mini dieren tompoucen van de Hema gedaan. Erg geschikt voor de kids en het zag er heel gezellig uit. Misschien is dat een idee voor jullie? Ik ben erg benieuwd hoe de verjaardag was, dus hou ons op de hoogte

groetjes LInda

Terug
Bovenaan