Voor de 2e keer zwanger

A

Anoniem

Guest
Lieve Allemaal,

Hoera, voor de 2 keer zwanger!! Jullie begrijpen dat ik dolblij ben dat ik al zo snel weer zwanger ben na mijn miskraam vorige maand! Al blijf ik nog wel een paar weekjes in de zenuwen zitten of het deze keer wel goed gaat natuurlijk.
Ik besef dat niet iedereen zo snel zwanger is en dat dit berichtje mensen kan "steken". Daarom wens ik iedereen heel veel succes....

Hier komen de glitters!!!

Juli forum here i come!!.

Liefs Karin

hOI KARIN

super man gefeliciteerd!!!!
ikzat al de hele tijd te kijken of je al zwanger was en ja hoor   echt super voorje.
Ik hoop dat het deze keer helemaal goed gaat en dat je lekker kunt genieten van je zwangerschap.. hou je me op de hoogte??

mijn nod is rond de 23ste ben erg benieuwd, maar ik verheug me nergens op. heb wat buikpijn en vanochtend wat roze slijm maar dat is nu over... spannend dus maar we wachten af...

nou ga maar lekker genieten

liefs silvia

hOI KARIN

ikzat al de hele tijd te kijken of je al zwanger was en ja hoor   echt super voorje.
Ik hoop dat het deze keer helemaal goed gaat en dat je lekker kunt genieten van je zwangerschap.. hou je me op de hoogte??

mijn nod is rond de 23ste ben erg benieuwd, maar ik verheug me nergens op. heb wat buikpijn en vanochtend wat roze slijm maar dat is nu over... spannend dus maar we wachten af...

liefs silvia

hOI KARIN

liefs silvia

Hoi!

Gefeliciteerd!!!! Heb er vertrouwen in dat het nu wel goed gaat en geniet ervan!! DAt zullen al die anderen op hun tijd ook doen hoor!!!

Hoi Karin,

super gefeliciteerd hoor!! Ik weet wat je door hebt gemaakt en ik vind het echt geweldig voor jullie!! En het geeft mij ook een beetje hoop!!

Heb ook nog een vraagje aan jou. Heb zelf mk. (+ currigtage) gehad 27 sept. ben nu nog niet ongi. wel op 10 nov. s'middags klein beetje bloedverlies. afgelopen za. getest en die was negatief maar al wel 2 wk. buikkrampen etc. Weet het niet meer, kan zw. zijn (te vroeg getest)

Hoe merkte jij dat je weer zw. was? zo te lezen hebben jullie ook geen menstruatie afgewacht of wel?

Hoor ik van je?

gr.

nicole

Hey !
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik hoop dat dat kleine wondertje lekker bij je blijft zitten tot juli.
Geniet ervan en ik wens je een onbezorgde zwangerschap toe.

Groeten van Miena.

Terug
Bovenaan