A
Anoniem
Guest
Hallo allemaal,
Sorry maar ik moet even mijn verhaal kwijt
Ik dacht een week geleden dat ik zwanger was ik was misselijk, moe ,trek enz maar daar kwam zaterdag een eide aan ik werd ongi best teleurstellend maar heb mij erover heen gezet.
Op naar de 2e poging.
2e poging NOD 21 september 2e kindje 28jr
nu vandaag ben ik gebeld door mijn man.
We waren onze kat was al vanaf vrijdag niet meer binnen gekomen en vandaag vertelde mijn man dat hij haar had gevonden ik blij maar ze is dood waarschijnlijk onder/tegen een auto gekomen.
BAM KNAL
Ze is al 10 jaar bij ons en we wilde haar nog 10 jaar bij ons houden ze lag altijd op mijn buik met de eerste zwangerschap dit hoopte wij ook met de tweede.
dus zal verlopig even niet aan de zwangerschap denken toekomen ze was toch een soort 1e kindje voor ons.
wat is dit KL**T*
Vandaar.
Bij deze Feliciteer en wens ik de rest veel succes.
misschien tot gauw zal wel mijn NOD doorgeven.
Liefs chanaty
Sorry maar ik moet even mijn verhaal kwijt
Ik dacht een week geleden dat ik zwanger was ik was misselijk, moe ,trek enz maar daar kwam zaterdag een eide aan ik werd ongi best teleurstellend maar heb mij erover heen gezet.
Op naar de 2e poging.
2e poging NOD 21 september 2e kindje 28jr
nu vandaag ben ik gebeld door mijn man.
We waren onze kat was al vanaf vrijdag niet meer binnen gekomen en vandaag vertelde mijn man dat hij haar had gevonden ik blij maar ze is dood waarschijnlijk onder/tegen een auto gekomen.
BAM KNAL
Ze is al 10 jaar bij ons en we wilde haar nog 10 jaar bij ons houden ze lag altijd op mijn buik met de eerste zwangerschap dit hoopte wij ook met de tweede.
dus zal verlopig even niet aan de zwangerschap denken toekomen ze was toch een soort 1e kindje voor ons.
wat is dit KL**T*
Vandaar.
Bij deze Feliciteer en wens ik de rest veel succes.
misschien tot gauw zal wel mijn NOD doorgeven.
Liefs chanaty