voor de 2e x curettage gehad...

Hoi, ik heb vorige week woensdag een curettage gehad vanwege missed abortion bij 11 wk. Nu bleef ik vloeien en voelde me ziek, dus afgelopen woensdag weer naar het ziekenhuis en ja hoor, veel bloed in de baarmoeder en weer voor curettage. Echt balen. Hoop dat het nu eindelijk over gaat. Heb wel veel menstruatiekrampen sinds vandaag maar vloei weinig.
Ahhhh... ik wil mijn eigen lijf terug!

Lieve mamma-anna,

Wat goed dat je terug bent gegaan! Heel naar natuurlijk maar nu kan je lichaam echt weer herstellen! Ik was na 6 weken weer ongesteld! Komt helemaal goed!!!!

hey mamma-anna. ik herken me heel erg in jou verhaal. ik heb in november hetzelfde gehad...binnen 4 dagen 2x gecurreteerd.
ik vloeide na de 2e keer ook niet veel en daarover maakte ik me juist zorgen, ik was bang dat mijn lichaam weer bloed aan het ''ophopen'' was in mijn baarmoeder.
gelukkig was dit niet het geval, ik vloeide wel heeeeel lang(maar dus wel heel weinig) en dus uiteindelijk een hormoonkuur gekregen om de boel even stil te leggen en daarna pakte mijn cycles het weer op.
ik had veel aan de verloskundige want ondanks dat ik onder behandeling was bij de gyneacoloog, mocht ik hun altijd bellen of komen voor een echo....ook na de curretage.

sterkte meid

Terug
Bovenaan