voor de 3e keer is het mis

Hoi Allemaal,

Het is neit te geloven maar vannacht voor de 3e keer een miskraam gehad. Ik had het al verwacht maar ik word er even moedeloos van.

Ik kan woensdag in het ziekenhuis terecht maar ik heb deze keer niet het gevoel at het al weg is en dan toch een curretage moet..

Grrrrrr

Hoi lieve Corina,

Ik vroeg me al af hoe het met je ging. Wat verschrikkelijk zeg dat het dan nu toch echt heeft doorgezet! Heel erg veel sterkte de komende tijd. Ik vind het vreselijk dat dit jou nu al voor de 3e keer moet overkomen!

Sterkte!

X F.

Hoi Corina,

Ik zat ook net aan je te denken en vroeg me af hoe het met je ging. En toen zag ik je vreselijk verdrietige berichtje. Alweer!! Meid ik vind het zo erg voor je. Ik had het zo graag anders voor je gezien.

Ik wil je heel veel sterkte wensen met je verdriet.

Sterkte meid!

Liefs Bibi

Wat vreselijk is dit zeg. Daar wordt je helemaal moedeloos van. Sterkte! Ik hoop dat ze je in het ziekenhuis wat verder kunnen helpen en dat er een oplossing komt voor jullie!

Liefs
Lotte

Het lijkt wel of het niet zo mag zijn he?
Goh, wat ontzettend naar vind ik dit voor je.
Je was toch al bezig met onderzoeken naar aanleiding van de vorige twee keer? Het zou fijn zijn als ze dan nu wat intensiever willen kijken. Maar ja, wellicht loop ik wel op de zaken vooruit en heb je daar nog even helemaal geen behoefte aan, wat ik me ook goed kan voorstellen.

Nou, eigenlijk alles wat ik had willen zeggen is hierboven door de andere dames al verwoord, dus daar sluit ik me maar bij aan.

Ik hoop echt dat je er uiteindelijk weer net zo sterk uitkomt als de vorige keer, want dat vond ik echt goed van je.

Groetjes van Ariane

Terug
Bovenaan