Voor de 3e keer zwanger geen symptomen

Hoi hoi iedereen

Ben op dit moment 5 weken zwanger. Nog erg pril. Maar voel mij totaal niet zwanger, ben alleen een beetje moe, maar dat kan ook komen omdat ik een baby van 6 maanden oud heb. Ben 2x eerder zwanger geweest en bij die zwangerschappen had ik direct volle/pijnlijke borsten. Nu niks. Heb over 2 weken een echo maar begin mij toch wel een beetje zorgen te maken, de zwangerschapstesten liepen wel gewoon op. Dus weet het ook niet. Kan het echt zo zijn dat je bijv de eerste 2 zwangerschappen dezelfde klachten had, en dan nu niet?
 
Ik heb heel vaak gehoord dat geen twee zwangerschappen hetzelfde zijn. Dus dat kwalen van de 1e keer niet perse terug hoeven te komen, maar ook andersom.

Het zou misschien ook nog kunnen komen, doordat de vorige nog maar net 6 maanden is, waardoor je borsten wellicht nog onder hormonale invloed van de vorige zwangerschap zijn? Zodat er nu niks te vergroten valt.

Toen mijn kind 2 werd, waren de hormonen bij mij nog altijd helemaal terug in balans. Na 6 maanden waren ze er dus nog volop.
 
Ik heb heel vaak gehoord dat geen twee zwangerschappen hetzelfde zijn. Dus dat kwalen van de 1e keer niet perse terug hoeven te komen, maar ook andersom.

Het zou misschien ook nog kunnen komen, doordat de vorige nog maar net 6 maanden is, waardoor je borsten wellicht nog onder hormonale invloed van de vorige zwangerschap zijn? Zodat er nu niks te vergroten valt.

Toen mijn kind 2 werd, waren de hormonen bij mij nog altijd helemaal terug in balans. Na 6 maanden waren ze er dus nog volop.
Hoi essil.

Bedankt voor je antwoord.

Ja daar dacht ik dus ook aan, omdat de bevalling nog niet zo lang geleden is, moet ook zeggen meestal voor dat ik m’n menstruatie kreeg, kreeg ik ook last van mn borsten, dat had ik nu ook niet voor mn menstruaties, dus wat jij zeg kan inderdaad kloppen.
 
Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap.

Ik heb 5 zwangerschappen achter de rug, maar ze waren alle 5 totaal anders
Dankjewel! Ja hier dus bij m’n eerste 2 wel pijnlijke borsten. Nu dan niet maar misschien omdat mn lichaam nog hormonen heeft van mn laatste zwangerschap vind het wel super spannend en hoop natuurlijk dat alles goed is. Over 2 weken pas een echo dus ben benieuwd
 
Terug
Bovenaan