voor de anoniemen op reaktie sperma

Dag dames,ik ben al 12 jaar met mijn man,en we hebben allebij een kinderwensDUS NIET IK ALLEEN,dus jullie moeten niet gelijk oordelen,we hadden de keren daarvoor ook gemeenschap gehad,en is hij wel in me gekomen.maar dit keer wou hij het niet in me,en dat moet ik ook respecteren,maar voor alle duidelijkheid we hebben een hele goede relatie en de kinderwens,kiezen we allebij voor
 
en ik ben 27 jaar en lijkt me dus wel volwassen,leuke reaktie,hoor,is niet kwaad bedoelt,maar ik kan er niet tegen als mensen niet weten waaarover ze het hebben.
 
Als jullie beide een grote kinderwens hebben dan verspil je die kostbare zaadjes toch niet door buiten jou klaar te komen?
Sorry, maar ik vind het een akelige gedachte om te weten dat als er een kind word verwekt dat je de sperma van je buik hebt moeten vegen en zelf in moest brengen.
 
Sorry ik reageerde met 'volwassen worden', want eerlijk is eerlijk als je jou verhaal (zo beetje bij beetje leest), krijg je er een heel raar beeld van. Vind t nog een beetje vreemd allemaal, maar ja hoe jullie zwanger (zouden) willen raken is jullie eigen ding...
 
het was maar1x dat hij buiten mij kwam,dat vindt hij prettig,en niet trekken hoor,maar klaar zuigen!!!en wat die kostbare zaadjes betreft,ben ik het wel mee eens,maar ik moet ook aan zijn behoeftes denken,
 
wat maakt het in godsnaam uit hoe iemand zwanger raakt of hoe hij of zij klaar komt?? de vraag was in eerste instanie toch of het mogelijk was zwanger te raken door sperma wat aan een vinger zat en zo naar binnen komt bij de vrouw?? geef dan gewoon antwoord en als je het niet weet,hou dan gewoon lekker je mond.....zou een hoop gezeik hier voorkomen elke keer!
jij verder succes!!
 
hoho anoniem
ik geef gewoon mijn mening en het komt gewoon raar over om zelf sperma naar binnen te gaan brengen met een vinger. okee elke man en vrouw heeft zijn behoeftes prima maar wat hiervoor is gezegd als men zo een kinderwens heeft dat en men weet op de vruchtbare dagen dan ga je toch niet op zon manier sex bedrijven doe dat dan wanneer je niet op je vruchtbaarse dagen bent..
maar begrijp me niet verkeerd het kwam voor vele over alsof je man het zelf niet wou en dat je stiekem zijn sperma in je vagina wou stoppen dus maar goed uitaraard is dit forum niet om kritieken te leverene hooguit om elkanders mening eveneens te respecteren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
liefs mij
 
Terug
Bovenaan